
Odyssey a realizat a patra campanie corporate pentru Rompetrol
Odyssey a semnat si cel de-al patrulea episod al campaniei corporate lansate in 2007 "Rompetrol - cel mai scurt drum de la idee la succes". Spotul TV "The Rompetrols - cea mai tanara formatie de top" marcheaza inceputul campaniei si va fi urmat de componentele de print, outdoor si internet.
Al patrulea episod al campaniei "Rompetrol - cel mai scurt drum de la idee la succes" vine in completarea comunicarii corporate anterioare, improspatand platforma de comunicare existenta. O executie dinamica si non-conformista, aceasta exploateaza segmentele care nu au fost vizate in comunicarea de anul trecut si adauga valoare imaginii Rompetrol.
"Spotul "The Rompetrols - cea mai tanara formatie de top" face o demonstratie simpla: succesul Rompetrol se bazeaza pe tinerete. La trup sau la suflet, tineretea exista la ei si asta o dovedesc datele statistice, dar si atitudinea si ideile. Asa ca executia am pastrat-o simpla si i-am lasat pe oameni, angajati reali ai Rompetrol, sa se exprime si sa dea tot ce pot cu un instrument muzical in mana. Din 38 de oameni care au dat probe pentru a ajunge "staruri", doar cativa au reusit sa intre in editul final, dar avem material sa facem chiar un Top 10 de videoclipuri "The Rompetrols".
I-am filmat pe toti cei intalniti, iar stilul documentarist al regizorului Dobrivoie Kerpenisan ne-a permis sa-i surprindem asa cum erau intr-o zi normala de birou, de rafinarie sau de benzinarie: nemachiati, fara wardrobe, fara training, doar cu cateva instrumente din recuzita si melodia lui Electric Brother pe speaker-ul unui telefon mobil. Dar dupa mii de kilometri de calatorie prin Europa si sute de metri de pelicula, rezultatul a fost un generos 45 de secunde de entertainment muzical cu mesaj, lucru care nu s-a mai facut pe la noi pentru o campanie corporate", a explicat Catalin Stirbu, Copywriter Odyssey.
Spotul ruleaza pe ProTV, ProCinema, MTV, Sport.ro, KanalD, Realitatea, Antena1, Antena3, Discovery, TVR1. "Executia ne-a incantat si suntem convinsi ca marcheaza inceputul unui nou episod de succes al campaniei pe care am dezvoltato. Suntem increzatori cu atat mai mult cu cat rezultatele primelor 3 parti ale campaniei au fost remarcabile: conform cercetarilor, toti indicatorii de imagine ai companiei Rompetrol au crescut semnificativ", a declarat Alexandra Crasnaru-Dragomir, Brand Building Manager Rompetrol.
"Suntem bucurosi ca am reusit sa construim ceea ce ne-am propus anul trecut: o campanie de imagine care sa arate oamenilor cine este Rompetrol si ce a facut, prin rezultate spectaculoase si date concrete. Drept dovada, campania a castigat Silver Effie la categoria Corporate reputation, image & identity, in cadrul Effie Awards Romania 2008", a adaugat Teodora Juravle, Account Director Oddyssey.
Campania corporate a inceput anul trecut, avand ca obiectiv crearea unei legaturi emotionale cu toti consumatorii. Demersul de imagine prezinta dovezi concrete ale dezvoltarii Grupului Rompetrol, pornind de la realizarile acestuia si se adreseaza publicului larg. Executiile anterioare au fost realizate in stilul documentarului cinematografic, concretizandu-se in 3 povesti de succes: cum a devenit Petromidia cea mai moderna rafinarie din SE Europei; cum produsele si serviciile inovatoare Rompetrol au ridicat standardele pentru consumatori; cum a devenit compania Rompetrol o companie puternica la nivel european.
Din partea Rompetrol, si-au adus contributia semnificativa la proiect: Alexandra Crasnaru-Dragomir - Brand Building Manager, Raluca Mihalcea - Brand Building Executive, Adina Rusu - Brand Building Executive. De asemenea, filmarile in afara Romaniei nu ar fi fost posibile fara sprijinul echipei internationale: Myriam Benentendi - Marketing Manager Franta si Yana Nikolova - Marketing Manager Bulgaria.
Echipa Odyssey care a realizat campania este formata din: Client Service - Claudia Gherlan, Teodora Juravle, Irina Pencea; Creatie - Oana Cristea, Catalin stirbu, Valentin Suciu, Victor Oprisan, Irina Bako; Strategie - Ileana Sebe; Media - Cornelia Mora, Mihai Ilie.
Grupul Rompetrol N.V. (TRG) este una dintre primele 25 de companii multinationale petroliere din Uniunea Europeana, dupa venituri. TRG are sediul in Olanda si majoritatea operatiunilor si activelor in Franta, Romania, Spania si Europa de Sud-Est. Principalele activitati ale Grupului sunt in domeniile rafinare si marketing/vanzare de produse petroliere, cu interese adiacente in explorare, productie si alte servicii pentru industria petroliera. Grupul are peste 9.000 de angajati in 13 tari.
Odyssey este o agentie full service care se exprima in toate mediile si pretuieste autenticitatea si excelenta in comunicare. in cei patru ani de activitate, agentia a inregistrat cresteri sustenabile, datorate atat modelului de business care propune clientilor un one-stop-shop cu cei mai buni oameni, cat si echipei care isi bazeaza gesturile pe o cultura a deschiderii, a schimburilor de idei, a combativitatii constructive si a initiativelor. Printre clientii agentiei se numara ABN Amro, Danone Romania, Rompetrol, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, MCS Communication.