transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Romeo si Julieta este cel mai recent spot semnat de Ogilvy&Mather pentru ~ Cosmote. Realizata sub mesajul Comunica liber in orice retea, campania integrata de ~ comunicare se adreseaza in principal tinerilor utilizatori de Cartela Cosmote.Intr-o ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy a realizat ultimul spot Cosmote, Romeo si Julieta

Ogilvy a realizat ultimul spot Cosmote, Romeo si Julieta

"Romeo si Julieta" este cel mai recent spot semnat de Ogilvy&Mather pentru Cosmote. Realizata sub mesajul "Comunica liber in orice retea", campania integrata de comunicare se adreseaza in principal tinerilor utilizatori de Cartela Cosmote.

"Intr-o nota plina de umor, campania subliniaza principalul beneficiu al extraoptiunii "All inclusive" pentru Cartela Cosmote, si anume cea mai mare libertate de comunicare in orice retea: minute si sms-uri in retea alaturi de minute nationale suplimentare. Prin aceasta oferta, utilizatorii Cartelei Cosmote beneficiaza de 30 de minute nationale plus 400 de minute si 400 de SMS-uri in retea", se mentioneaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment publicitate & marketing al SMARTfinancial.

"Comunicarea cu tinerii are nevoie de umor, iar daca e parodie e cu atat mai bine. Cum ar fi daca doi tineri indragostiti nu si-ar putea vorbi pentru ca sunt din retele diferite? Probabil ca foarte trist. Aici intervine Cartela Cosmote pentru a salva situatia din nou", spune Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy Group.

"De fapt, am reinterpretat intr-o maniera comica cliseul povestii de dragoste intre un baiat si o fata. De fiecare data tatal fetei are ceva impotriva relatiei, iar de data asta problema e... reteaua. Automat absurditatea unui astfel de gand genereaza umor", a precizat Traian Aron, Art Director Ogilvy Group.

Campania se va desfasura pentru o perioada de 2 luni si va avea componente de TV, print, OOH, internet, precum si semnalizari in store. Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Raluca Sultan - Senior Strategic Planner, Gina Leu - Managing Director, Magda Coltoiu - Group Account Director, Irina Mihailescu - Account Manager, Vasile Alboiu - Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon - Web Designer, Sabin Dinca - DTP.

Din partea Cosmote au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos - Marketing & Communication Director, Dana Negoescu - Marketing&Communication Manager, Greta Gabor - Senior Brand Manager si Svetlana Bulacu - Head of Media Office.

Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre MindShare Romania. Echipa MindShare Media ce coordoneaza aceasta campanie este formata din Bianca Burlaca - Media Planner si Mihnea Ursu - Account Manager. Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu, si au fost realizate cu ajutorul casei de productie Tandem Film.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360 grade - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.

Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.

Cosmote Romania, membra a grupului Cosmote, s-a lansat pe piata romaneasca in decembrie 2005 cu scopul de a face telefonia mobila accesibila tuturor romanilor. Grupul Cosmote se bucura de cea mai extinsa prezenta in tarile din sud-estul Europei, unde inregistreaza un numar total de peste 16,4 milioane utilizatori.

Ca rezultat al strategiei sale, Cosmote a ajuns la peste 4,2 milioane de utilizatori in Romania, la sfarsitul lunii martie 2008. Anul trecut, Cosmote a fost cel mai dinamic operator de pe piata romaneasca de telefonie mobila, inregistrand 2,4 milioane de utilizatori noi.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo