transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

MullenLowe este noua agentie de creatie a companiei Farmec, fiind declarată câstigătoarea ~ unei licitatii organizate la sfârsitul anului trecut. „Comunicarea produselor cosmetice este o ~ continuă provocare: jucătorii vin constant cu ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
MullenLowe a castigat pitch-ul de creatie organizat de Farmec

MullenLowe a castigat pitch-ul de creatie organizat de Farmec

MullenLowe este noua agentie de creatie a companiei Farmec, fiind declarată câstigătoarea unei licitatii organizate la sfârsitul anului trecut. „Comunicarea produselor cosmetice este o continuă provocare: jucătorii vin constant cu concepte creative variate, iar clientii nostri sunt din ce în ce mai informati, mai sofisticati, mai pretentiosi. stiam că agentia câstigătoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant în acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a arătat că are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.

MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectivă integrată, strategică si creativă.

„Nationalisti sau nu, suntem cu totii români în echipa MullenLowe si, firesc, ne bate inima pentru brandurile românesti puternice, cu traditie. Iar Farmec este cu sigurantă unul dintre brandurile cel mai puternic ancorate în sufletul si mintea românilor. Suntem foarte mândri că Farmec a ales echipa noastră, privim cu responsabilitate acest parteneriat si suntem convinsi că vom scrie împreună file frumoase din istoria super brandului Farmec”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe România.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale si moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internationale ale proceselor de fabricatie si comercializează produsele din portofoliu în peste 30 tări. Istoria modernă a companiei începe în anul 1967, când Farmec devine primul producător de creme si emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România. Produsele se adresau femeilor ajunse în pragul vârstei de 40 de ani, când tenul arată primele semne de îmbătrânire.

Portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS si OBSESIE. Produsele companiei FARMEC se regăsesc în supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tară sau pot fi comandate online, la preturi accesibile in raport cu calitatea, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo