
Cardurile de fidelitate tin clientii aproape si in luna decembrie
In aproape orice activitate comerciala, luna decembrie este una de maxima importanta. Sunt afaceri care reusesc in decembrie sa inregistreze chiar si mai mult de o treime din vanzarile totale din an. Oamenii sunt dispusi sa cheltuiasca sume mari de bani si sa cumpere aproape orice. Pentru un retailer, totul este sa-i atraga pe clienti in magazinul sau. Daca online exista multe solutii simple, offline trebuie sa aduci fizici clientul in spatiul tau de vanzare. Cum faci acest lucru? O baza de clienti fideli este o sansa enorma de a accelera vanzarile in luna decembrie, in contextul Sarbatorilor de iarna.
Magazinele care folosesc carduri de fidelitate pot realiza promotii speciale pe baza acestor carduri ce pot fi imprimante si personalizate usor cu solutii precum cele de aici. Un posesor de card se va simti un client cu statut special, care poate avea "privilegiul" de a cumpara din magazin, in anumite conditii "doar pentru el valabile". Evident, cardul se poate integra intr-un sistem informatic, intr-o baza de date care sa colecteze si sa gestioneze informatii utile pentru politica de marketing - cine, ce, cand, cum, cat cumpara. Clientilor li se pot trimite anunturi cu privire la ofertele speciale direct prin e-mail sau prin SMS. Cardul de fidelitate va fi "poarta de acces" spre toate aceste oferte speciale.
"Pentru un succes deplin, programele de fidelitate trebuie sa fie foarte atractive pentru client. Printcard Systems vine in ajutorul reprezentantiilor companilor si a proprietarilor de afacere cu o oferta avantajoasa de tiparire a cardurilor de fidelitate. Acestea se pot tipari color sau monocrom, o fata sau ambele fete, cu elemente distinctive de tipul codurilor de bare sau serii unice, elemente anticopiere, banda magentica sau cip", se precizeaza pe www.printcard.ro, unde se pot gasi informatii complete despre cardurile de fidelitate.