transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Oamenii care formeaza Generatia X, cei nascuti in perioada 1964 - 1978, ~ sunt cei mai numerosi si sunt bogati, este mesajul pentru publicitari ce ~ reiese dintr-un studiu international realizat de BBDO Worlwide si prezentat in Romania.Conform ~ studiului, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Generatia 1964 - 1978, cea mai numeroasa si cea mai bogata, potrivit studiului BBDO Worldwide

Generatia 1964 - 1978, cea mai numeroasa si cea mai bogata, potrivit studiului BBDO Worldwide

Oamenii care formeaza Generatia X, cei nascuti in perioada 1964 - 1978, sunt cei mai numerosi si sunt bogati, este mesajul pentru publicitari ce reiese dintr-un studiu international realizat de BBDO Worlwide si prezentat in Romania.

Conform studiului, oamenii care formeaza Generatia X sunt cei cu o cariera de succes, care se straduiesc sa imbine viata de familie cu cea profesionala si sa-si mentina optimismul nealterat, cu o atitudine relaxata in viata. Au fost in mod constant preocupati de performanta la locul de munca, mai mult decat generatia reprezentata de Baby Boomers (cei nascuti intre 1943 - 1963) sau decat Generatia Y (cei nascuti intre 1979 - 1990).

"Denumita de multe ori generatia pierduta, Generatia X este acum la putere. Este cea mai numeroasa din punct de vedere statistic si este bogata. Altfel spus, targetul perfect al oricarui marketer: multi si bogati", a declarat la un seminar de profil, Stefan Chiritescu, Head of Planning Graffiti BBDO.

In Romania, Generatia X are un statut aparte. "Daca, in celelalte tari, din Vestul Europei si America de Nord, aceasta generatie nu a prins niciun moment dramatic al unei crize mondiale, la noi, oamenii care o compun au infruntat ani intregi povara comunismului. Si, conform studiului, aceasta generatie nu pare deloc pierduta Din contra, acum recupereaza toata perioada neagra de privatiuni pe care a traversat-o", a spus Chiritescu.

In Romania, se contureaza un profil distinct al Generatiei X, comparativ cu majoritatea celorlalte tari in care s-a realizat studiul. Amprenta pe care si-au pus-o schimbarile care au avut loc in adolescenta romanilor apartinand acestei generatii este mai evidenta decat in alte tari, in special in ceea ce priveste atitudinea fata de cariera si de comunitate. Romanii din Generatia X apreciaza ca locul de munca este foarte important, dar se simt destul de rar rasplatiti conform asteptarilor. Valorile traditionale si siguranta familiala sunt mai des intalnite la Generatia X din Romania, in comparatie cu alte tari. "Generatia X din Romania este optimista, ambitioasa, care cauta in permanenta echilibrul", a apreciat Anca Serbanescu, Research Manager Mercury Research.

Fiind mai preocupati de viata sociala si de comunitate, si cu un sentiment national mai intens, reprezentantii Generatiei X arata o mai mare predilectie decat celelalte doua generatii pentru brandurile culturale, implicate in realitatea sociala, cum sunt Financial Times sau Greenpeace. Mai atrasi de brandurile de lux si de cele care le confera un anumit statut social, 28% -35% din reprezentantii Generatiei X din Romania resping marcile traditionale romanesti, precum Gambrinus, Eugenia sau Carpati, desi reactioneaza spre pozitiv la acestea, fata de celelalte doua generatii.

Referitor la relatia lor cu brandurile, se observa anumite similitudini intre romanii din Generatia X si cei din generatia Baby Boomers, ambele categorii avand tendinta sa respinga branduri precum McDonalds (evaluat negativ si de Generatia Y), Eugenia (apreciat ceva mai mult de Generatia Y), Gambrinus sau MTV. De asemenea, ambele generatii apreciaza mai mult decat Generatia Y brandurile care le ofera sentimentul unui standard de viata inalt si, in acelasi timp, sentimentul de implinire in viata de familie - Mercedes, IBM, IKEA.

Diferenta de statut social intre cele trei generatii explica atitudinea Generatiei X fata de bani si succes, parerea mai putin negativa despre marile branduri, marea atractie a acestora pentru branduri de lifestyle, precum Nokia, Sony, Microsoft, Google, sau pentru branduri de lux, ca Mercedes, BMW. Deciziile de cumparare bazate pe un ambalaj atragator sunt mai frecvent intalnite in Romania decat in alte 12 tari participante la studiu.

Romanii sunt, totusi, mai dispusi sa-si pastreze o atitudine optimista in viata. Familia romanilor este mai orientata catre traditii, crescuta intr-un mediu mai sigur si mai sanatos decat in majoritatea celorlalte tari analizate. Tehnologia moderna se bucura de apreciere medie din partea romanilor, dar de mai multa incredere, comparativ cu tari precum Belgia sau Franta.

"Daca la nivel international, Generatia X este foarte bine definita, putandu-se identifica chiar si niste subcategorii ale ei, in Romania diferentele dintre Generatia X si Generatia Y sunt aproape infime, pentru ca aceia cu varste de peste 30 de ani isi retraiesc acum adolescenta, lumea de azi avand mult mai mult de oferit, in materie de branduri, tehnologie, posibilitati de petrecere a timpului liber. in plus, Generatia X nu este chiar atat de saraca pe cat credem", concluzioneaza autorii studiului.

Stefan Chiritescu, de la Graffiti BBDO, a prezentat studiul ca fiind cel mai mare care a fost realizat vreodata pe publicul reprezentat de Generatia X. Studiul a fost coordonat de agentiile Graffiti BBDO si Proximity, parte a BBDO Group Romania, in colaborare cu Mercury Research. Studiul a fost derulat in 18 tari, pe un esantion de 5.208 de subiecti, luand in calcul si reprezentantii generatiilor Y si Baby Boomers. In Romania, studiul a fost realizat pe Internet de echipele agentiilor Graffiti BBDO si Proximity, in colaborare cu Mercury Research, pe un esantion de 300 de persoane.

Grupul BBDO Romania face parte din BBDO Worldwide, cea mai premiata retea de comunicare din lume in 2007. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial (cu 316 agentii in 77 de tari), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. Din Grupul BBDO Romania fac parte agentiile Graffiti BBDO, Pleon Graffiti, Media Direction si Proximity.

Material furnizat de Agentia de Presa ROMPRES

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo