transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Pe 15 iulie 2008, IQads a lansat a a doua editie Grand ~ Spoof, un concurs de parodii care pornesc de la reclame cunoscute atat ~ pe piata romaneasca, cat si la nivel international. Inscrierile au loc intre ~ 15 iulie - 4 august 2008 pe blogul ADfel , iar miza ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
IQads a lansat a doua editie a Grand Spoof

IQads a lansat a doua editie a Grand Spoof

Pe 15 iulie 2008, IQads a lansat a a doua editie Grand Spoof, un concurs de parodii care pornesc de la reclame cunoscute atat pe piata romaneasca, cat si la nivel international. Inscrierile au loc intre 15 iulie - 4 august 2008 pe blogul ADfel , iar miza participarii este marele premiu de 1.000 de Euro.

"Prin acest concurs, IQads propune comunitatii sale un exercitiu creativ iesit din banal care precede festivalul de publicitate neconventionala ADfel 2008, ce va avea loc intre 25 - 31 august pe terasa La Motoare din Bucuresti. Primele 10 lucrari clasate in urma jurizarii vor constitui o proiectie anti-conventional in cadrul festivalului si vor fi trimise departamentelor de creatie din agentiile de publicitate din Romania", au mentionat reprezentantii IQads.

Juriul celei de-a doua editii Grand Spoof este format din 4 directori de creatie autohtoni si un reprezentant IQads, dupa cum urmeaza: Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Erickson, Alina Gavrila-Bortun, Managing Partner & Creative Director Gavrila&Asociatii, Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania, Costin Radu, Managing Director IQads si Liviu David, Creative Director Next Advertising.

Lucrarea castigatoare a primei editii se numeste "Acesta este adevarul" si a fost realizata de Cristian Serban. Acesta a facut referire la un spot electoral din Argentina - "This is the Truth" pentru a face reclama chiar persoanei sale in calitate de participant la Grand Spoof.
 
"Grand Spoof a fost gandit ca o perioada de antrenament neconventional inainte de ADfel, astfel incat comunitatea IQads sa parcurga o etapa dedicata creativitatii alternative. Asteptam mai multe inscrieri fata de anul trecut, mai ales ca s-a creat un precedent care a aratat cat de entertaining pot fi anti-reclamele si cat de departe poate merge un astfel de experiment", a declarat Codin Oraseanu, Project Manager ADfel.

Un spoof este reclama parodica care face referire la o alta reclama, folosindu-se de notorietatea ei pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata niciunui alt brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este o reclama comparativa, ilegala in Romania, sau plagiat, ci foloseste elementele dintr-o reclama cunoscuta pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

ADfel este primul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Ajuns la a treia editie in 2008, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori. Pe langa ideile neconventionale implementate in spatiul terasei, festivalul contine o serie de workshop-uri si conferinte dedicate subiectului, concursuri de creativitate, iar incepand cu acest an va reuni intr-o expozitie speciala cateva dintre cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale. 

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000 - 200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo