
Black Friday 2015 - Cum sa cumperi produse ieftine, dar bune
Se apropie Black Friday, editia 2015. De fapt, in unele magazine, deja a inceput. Cele mai asteptate oferte vor fi insa in prim-plan in a doua jumatate a lunii noiembrie. O adevarata avalansa de oferte ii va asalta pe vizitatorii magazinelor, acestia urmand sa aleaga deal-urile care ii vor incanta cel mai mult. Nu este usor sa alegi din atatea oferte, mai ales ca shoppingul de Black Friday nu este tocmai unul linistit: in calitate de client, tu esti cel care alearga in cautare de oferte, tu esti "vanatorul" care trebuie sa se considere norocos daca acceseaza ofertele cu cele mai mari discounturi. Stocurile magazinelor sunt limitate, iar ofertele cele mai bune sunt vandute primele.
Cand atat de multi clienti "vaneaza" in acelasi timp, faci shopping sub presiune si ai tendinta de a cumpara repede, chiar si fara a analiza prea tare toate caracteristicile produselor (de teama sa nu se epuizeze stocul daca eziti prea mult). Altfel spus, Black Friday este ideal pentru cei care stiu destul de bine ceea ce vor sa cumpere. Cu saptamani inainte de evenimentul de reduceri, este bine sa analizezi cu atentie ofertele magazinelor si sa te gandesti care sunt produsele tale preferate. Mai departe, de Black Friday, te vei misca rapid, dar fara a face compromisuri.
Nu doar pretul trebuie sa fie criteriul de selectie de Black Friday, pentru ca nimeni nu isi doreste de fapt sa achizitioneze produse ieftine, dar de calitate slaba. Indiferent daca vrei electrocasnice, electronice, mobila, jucarii sau imbracaminte, mereu trebuie sa ai in vedere raportul calitate - pret. Un brand care se remarca in aceasta privinta este Arctic - companie aflata in topul vanzarilor de electrocasnice in tara noastra, de foarte multi ani, cu o cota de piata in crestere.
Daca vrei o hota precum aceasta, cauta de Black Friday in magazine si vezi unde o vei gasi la pret cu discount. Este foarte bine sa cumperi produse de calitate care au pe toata durata anului preturi accesibile; de Black Friday, reducerile vor fi cu atat mai valoroase. In schimb, produsele de nisa, care au preturi mari din cauza volumului mic de vanzari, nu vor fi la fel de atractive chiar si daca vor avea discounturi foarte mari. La cealalta extrema sunt produsele "no name", cele foarte ieftine, dar care cel mai probabil vor avea o durata de viata foarte limitata.