Selenis a relansat site-ul campaniei Umbrela Verde a Tuborg Romania
Agentia de consultanta in comunicare online Selenis a relansat site-ul campaniei "Umbrela Verde", campanie de responsabilizare fata de mediu desfasurata de Tuborg Romania. Noul site se adreseaza mai ales tinerilor si in special bloggerilor care respecta mediul si vor sa isi asume sloganul campaniei, respectiv "Sa pastram Romania curata!". Adresa site-ului este www.umbrelaverde.ro.
Cea mai importanta noutate adusa de relansarea site-ului consta in deschiderea catre comunitatea online si in pregatirea tehnica pentru un dialog eficient cu membrii acesteia. Schimbarea a fost necesara pentru ca, asa cum se stie, utilizatorii de internet si, in special, tinerii interactioneaza in mod diferit, la ora actuala, cu o campanie de comunicare. Ei nu mai sunt receptori pasivi ai mesajelor, ci se implica in interpretarea si retransmiterea acestora.
Pe de alta parte "Umbrela Verde" este o campanie care isi propune sa ii constientizeze pe romani in privinta importantei gesturilor lor si in privinta respectului fata de mediu. Campania include actiuni de voluntariat, cum ar fi cele de ecologizare, actiuni care urmaresc sa convinga prin puterea exemplului personal. De asemenea, in cadrul campaniei au fost difuzate in mass-media o serie de spoturi de educare in privinta consecintelor pe care le au o serie de gesturi pe care multi le considera lipsite de importanta: aruncarea gunoiului la intamplare, abandonarea PET-urilor in locurile de picnic, folosirea imprundenta a focului.
Pentru ca mesajul campaniei sa poata fi preluat cat mai usor de membrii comunitatii online, agentia Selenis si Tuborg au realizat o serie de facilitati speciale pe site-ul www.umbrelaverde.ro. Utilizatorii pot descarca si publica pe propriile lor bloguri filmele, fotografiile sau banner-ele campaniei. Prin intermediul unor formulare, ei se pot inscrie ca voluntari in actiunile de ecologizare sau pot solicita materialele promotionale ale campaniei.
Despre noul site, Alina Bratu, PR Manager Tuborg Romania si coordonatoare a campaniei, a declarat: "Umbrela Verde avea nevoie de un loc de intalnire placut pentru toti cei care vor sa ni se alature in obiectivul de a pastra Romania curata. Pentru compania Tuborg, transparenta si deschiderea fata de public au fost intotdeauna valori importante. De aceea am vrut ca ele sa se reflecte si in campania Umbrela Verde".
"La ora actuala primim prin intermediul noului site zeci de mesaje de sustinere pe saptamana. Oamenii ne cer materiale promotionale si se ofera voluntari sa transmita mai departe mesajul nostru. Acest lucru ne demonstreaza ca in randurile utilizatorilor de internet sunt o multime de oameni sensibili la problemele de mediu, iar daca o companie reuseste sa demonstreze ca este sincera, ii poate convinge sa isi foloseasca energiile chiar si pentru un obiectiv ambitios cum e acela de a schimba o mentalitate gresita."
Selenis si Tuborg nu se afla la prima astfel de colaborare. In decembrie 2008, agentia a realizat un birou de presa online pentru Tuborg. La ora actuala, biroul de presa este folosit de peste 130 de jurnalisti si bloggeri pentru a-si documenta materialele sau pentru a fi la curent cu noutatile despre companie.
Selenis este o agentie de consultanta, care ii ajuta pe specialistii in Relatii Publice din mari companii sa-si imbunatateasca relatia cu publicurile tinta, prin intermediul internetului si al noilor tehnologii de comunicare. Principalele domenii de expertiza ale agentiei sunt managementul biroului de presa corporate si managementul comunicarii de CSR.
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), cunoscuta si ca Tuborg Romania, este producator si importator de bere si bauturi racoritoare. Compania a intrat pe piata romaneasca in 1994 si a investit pana in prezent peste 185 de milioane de USD. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci internationale premium: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini. Compania are peste 950 de angajati in Romania.
Umbrela Verde este o campanie de responsabilizare fata de mediu, initiata de Tuborg Romania, in vara anului 2007. Obiectivele campaniei sunt: sa schimbe o mentalitate profund gresita a romanilor: "Gestul meu nu conteaza" si sa-i convinga ca, impreuna, trebuie sa pastram Romania curata.