transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Saatchi & Saatchi a anuntat separarea diviziei de Public Relations si infiintarea ~ unei agentii de sine statatoare sub numele de Saatchi & Saatchi Public ~ Relations. Portofoliul de clienti total separat, maturizarea pietei de PR si deschiderea ~ spre ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Saatchi & Saatchi a anuntat separarea diviziei de Public Relations

Saatchi & Saatchi a anuntat separarea diviziei de Public Relations

Saatchi & Saatchi a anuntat separarea diviziei de Public Relations si infiintarea unei agentii de sine statatoare sub numele de Saatchi & Saatchi Public Relations. Portofoliul de clienti total separat, maturizarea pietei de PR si deschiderea spre spatiul digital, dar si dezvoltarea echipei au facut ca decizia sa fie una necesara si fireasca. Procesul de infiintare al Saatchi & Satchi PR va presupune mai multe etape, primii pasi constand in desprinderea de agentia-mama si afilierea la o retea internationala.

"Ma bucur ca inca una din diviziile noastre porneste la drum pe cont propriu. Incerc acelasi sentiment ca atunci cand iti privesti copilul matur ca se descurca independent de tine. Noua companie aduce un suflu nou atat din punct de vedere al clientilor castigati recent cat si din punct de vedere al consultantilor deosebit de valorosi adaugati echipei", a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi PR are in prezent o echipa de 8 consultanti interni, 5 externi si 12 clienti permanenti: Gaz de France, P&G, Spar, Librecht & Wood, Sabon, Palmers, BPP, United Way, Pay Point, Bunge, Fulbright, Agentia pentru Strategii Guvernamentale.

Agentia va pune accent pe comunicarea creativa si multidirectionala, cu focus pe consumator, precum si pe digital PR, avand avantajul prezentei unei companii specializate pe servicii digitale in cadrul grupului Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi PR are expertiza demonstrata pe influencers relations, comunicare institutionala,  management de criza si studii de caz cu rezultate demonstrate in toate campaniile de PR implementate pana in prezent. Agentia detine un instrument unic de masurare in piata, care combina doua softuri media si trei intrumente specifice de masurare de PR, permitand validarea si evaluarea rezultatelor proiectate in strategia initiala.

"Separarea de agentia - mama face ca planurile de dezvoltare sa fie si mai ambitioase. De la inceputul anului  ne-am concentrat eforturile pe new business si consolidarea echipei, iar rezultatele incep sa se vada. Am adaugat cinci clienti importanti in prima jumatate a anului si estimam o cifra de afaceri de 600 - 800,000 euro pana la sfarsitul lui 2008, prin cresterea cu cel putin 20% fata de anul trecut", a declarat Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi PR.

Domeniile de expertiza ale Saatchi & Saatchi Public Relations sunt: media & audience relations, comunicare interna, marketing commmunication, corporate communication, financial communication, comunicare de criza, issues management, managementul reputatiei si influencers relations.

Saatchi & Saatchi Public Relations va avea in continuare legaturi cu agentia-mama, beneficiind de competentele de creatie, strategie, digital, media si productie ale acesteia. Pentru viitor, Saatchi & Saatchi Public Relations isi propune realizarea de campanii neconventionale, participarea la festivalurile de profil si afilierea la o retea internationala.

Pionieri ai pietei de PR din Romania, cu o experienta de 17 ani, echipa Saatchi & Saatchi PR a fost prima echipa de consultanti de relatii publice care a facut parte dintr-o agentie full service. In anul 1991, Radu Florescu a avut curajul "sa parieze pe PR", infiintand o divizie specializata care urma sa deserveasca clientii agentiei din acea perioada.

Printre cele mai importante realizari inregistrate de Saatchi & Saatchi PR de-a lungul timpului se numara: promovarea celei mai mari campanii sociale care s-a desfasurat vreodata in Romania  -"Casa de copii nu-i acasa", gestionarea uneia dintre cele mai acute crize de imagine din Romania - gripa aviara, implementarea si coordonarea celei  mai complexe campanii de community relations - Bucharest Francophone. Saatchi & Saatchi PR a fost si prima agentie de PR din Romania care a lucrat pentru o campanie prezidentiala oferind pentru prima data servicii de public affairs.

Experienta Saatchi & Saatchi PR cuprinde domenii precum: telecom (Orange), FMCG (Ursus, Elite, Primola, Floriol, Muntenia, Pampers, Blend-a-med), servicii financiare (BRD Groupe Société Générale), domeniul medical (GSK, Biofarm) si domeniul auto (Toyota).

Printre clientii pe care Saatchi & Saatchi PR i-a avut de-a lungul anilor se numara: AIG, Glaxo SmithKline, Avon, Absolut, Cinzano, Humanitas, P&G (Pampers), Toyota, Elite, Lee, Wrangler, BRD, Bayer (Yasmin), LG, Daewoo.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo