
Spalatul de vase in varianta placuta si usoara
Orice detergent de vase ai utiliza (chiar si cele care spala o multime de farfurii cu o singura picatura de lichid, conform reclamelor TV...), spalatul vaselor nu este deloc o activitate placuta, concurand intr-un top "nefericit" cu activitatea de calcare a rufelor sau de spalare manuala a acestora. In prezent, cel putin in mediul urban, existenta unei masini automate de spalat rufe este considerata o dotare standard, banala, in orice locuinta. In ceea ce priveste spalatul vaselor, cele mai multe familii de romani inca opteaza pentru varianta manuala, dar lucrurile par sa se schimbe in timp...
In tarile dezvoltate, masina de spalat vase este cam la fel de populara precum masina de spalat rufe sau uscatorul de rufe prin condensare. In Romania, producatorii de masini de spalat vase, dar si magazinele electroIT promoveaza tot mai puternic acest segment, care inregistreaza cresteri de vanzari an de an. Cei care cumpara o masina de spalat vase si o folosesc chiar si pentru cateva zile vor ajunge sa considere acest aparat electrocasnic extrem de util si se vor obisnui cu siguranta cu simplitatea procesului.
Munca de spalat vase poate fi placuta si usoara daca este de fapt lasata in grija unui dispozitiv care face treaba in locul omului... Dincolo de simplitate, exista un alt mare avantaj al masinilor de spalat vase: farfuriile, tacamurile si celelale obiecte care pot fi spalate in acest fel sunt dezinfectate eficient; masina de spalat vase foloseste apa fierbinte, la temperaturi la care mainile nu ar putea rezista. Utilizarea unei asemenea aparat electrocasnic este asadar un castig si pentru sanatate.
Unul dintre brandurile care se remarca pe segmentul de masini de spalat vase este Beko. Aceasta marca a castigat tot mai multa popularitate in Romania, oferind produse premium, la preturi mai mult decat rezonabile. Tehnologia avansata, designul placut si consumul redus de energie electrica sunt principalele argumente ale celor care aleg sa achizitioneze electrocasnice Beko din retelele de retail online si offline.