transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

QFort a fost creat de Brandient pentru firma Casa Noastra, cand aceasta ~ a decis sa produca si sa ofere prin propriul sau brand cele ~ mai sigure si durabile sisteme de tamplarie termoizolanta de pe piata romaneasca. ~ Brandul a fost dezvoltat timp de un an, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Brandient a creat brandul QFort

Brandient a creat brandul QFort

QFort a fost creat de Brandient pentru firma Casa Noastra, cand aceasta a decis sa produca si sa ofere prin propriul sau brand cele mai sigure si durabile sisteme de tamplarie termoizolanta de pe piata romaneasca.

Brandul a fost dezvoltat timp de un an, in paralel cu finalizarea capacitatii de productie din Craiova, una dintre cele mai performante din Europa de Est. Firma va deschide in urmatorii 2 ani peste 150 de showroom-uri cu noua identitate.

"Valorile pe care este construit brandul QFort sunt calitatea, tehnologia de ultima generatie si increderea. Asociatorii brandului inspira, in acelasi timp, ideea de durabilitate si cea de confort, intr-o perceptie tehnica si riguroasa. Numele brandului a fost ales prin combinarea derivatilor lexicali din termenii "calitate/quality" si "confort", sugerand in acelasi timp soliditate si rezistenta, varianta finala "QFort" fiind capabila sa comunice instantaneu si memorabil valorile brandului atat unui public larg, cat si clientilor specializati", au declarat oficialii companiei.

Identitatea vizuala reflecta spiritul brandului, cel de rigoare geometrica, de virtuozitate inginereasca, de  tehnica "germana", sigla plasandu-l in categorie, datorita designului literelor care marcheaza componentele lexicale (Q si F). Paleta cromatica (verde, alb, gri si negru) accentueaza caracterul de brand tehnic, demn de incredere si sigur/durabil, care garanteaza confortul clientului si calitatea produsului.

"Desenarea identitatii pleaca de la un wordmark construit inginereste, in spirit cartezian, in jurul semnului unui echer/colt de fereastra, sugerand precizia constructiei produsului", a mentionat Cristian "Kit" Paul, Creative Partner, Brandient.

Campania de lansare a noului brand, creata de Next (Creative Director Liviu David), originala si plina de umor, construieste intr-un mod memorabil si cu impact imediat asociatorii de brand si defineste clar pozitionarea si tonul comunicarii (tone of voice).

In acelasi timp, Brandient a refacut identitatea brandului corporatist Casa Noastra, cel mai mare producator sisteme de tamplarie termoizolanta de pe piata romaneasca, firma cu capital in totalitate romanesc, infiintata in anul 1995.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement.

Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, Domo, Europharm, TVR, Radiocom, Flanco, Dedeman, Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzú, Fragedo.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo