transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Rubrica Omul din Publicitate prezinta, pe SMARTpromo, un dialog cu o persoana ~ de succes din domeniul Publicitate. Intrebarile sunt standard, aceleasi in fiecare editie, ~ cu accent pe succesul pe plan profesional, dar si pe diverse probleme ~ specifice ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Oana Dereli, General Manager - Pictas Interactive

Oana Dereli, General Manager - Pictas Interactive

Rubrica Omul din Publicitate prezinta, pe SMARTpromo, un dialog cu o persoana de succes din domeniul Publicitate. Intrebarile sunt standard, aceleasi in fiecare editie, cu accent pe succesul pe plan profesional, dar si pe diverse probleme specifice domeniului.

SMARTpromo: Cum ati ajuns in sfera publicitatii si de ce ati ales acest domeniu?

Oana Dereli: Cu noroc, din pasiune pentru comunicare si pentru ca am reusit sa conving ca ambitia si entuziasmul depasesc importanta experientei. Alegerea de a lucra in acest domeniu, pentru persoanele dinamice cu aplecare spre comunicare, e o chestiune de cateva secunde.

SMARTpromo: Ce departamente exista in compania dumneavoastra si cum functioneaza ele ca un intreg?

Oana Dereli: In Pictas Interactive se regasesc aceleasi departamente ca in orice agentie de publicitate, cu diferenta ca in partea de productie avem o echipa specializata pe dezvoltari web/online. Inovatia vine in modul de functionare, bazandu-ne pe o comunicare directa intre departamente.

SMARTpromo: Care au fost pana in prezent cele mai mari satisfactii profesionale ale dumneavoastra?

Oana Dereli: In primul rand ascensiunea pe care am cunoscut-o in ultimii doi ani, de la o diploma de inginer, la director de marketing si vanzari, apoi de client service, acum ocupandu-ma de administrarea business-ului Pictas. Imi setez targeturi inalte si odata atinse, fiecare dintre ele se transforma intr-o satisfactie profesionala. Tot ce mi-am propus sau dorit s-a implinit.

SMARTpromo: Cate ore munciti pe saptamana si cam cum arata o zi tipica de lucru?

Oana Dereli: Atat cat este nevoie pentru a realiza tot ce mi-am propus si aceasta este filozofia cu care muncim cu totii in cadrul companiei. Zilele de lucru nu seamana nici una cu alta, de la oamenii cu care interactionez la proiectele pe care le dezvoltam. Si acesta e farmecul.

SMARTpromo: Ce trebuie sa faca un tanar care doreste sa lucreze in publicitate?

Oana Dereli: Sa dovedeasca pasiune pentru domeniu si dorinta de a invata care sa compenseze lipsa de experienta. Noi intotdeauna am fost in cautare de tineri ambitiosi, entuziasti, creativi, adevarati self-starteri.

SMARTpromo: Zona publicitatii are o imagine de industrie boema, oameni care stau si creeaza, idei geniale care aduc succesul... multi sunt atrasi de aceasta imagine idilica. Cat de mult este realitate si cat este munca pana a cunoaste succesul?

Oana Dereli: E drept ca nu exista agentie de publicitate cu rigorile pe care le gasesti intr-o banca. Si poate de aici imaginea boema. Altfel, rezultatele vin dupa o munca intensa, sustinuta, de echipa.

SMARTpromo: Multi oameni din publicitate ajung sa devina branduri de specialitate, este important sa stii sa-ti faci reclama?

Oana Dereli: Este important sa stii sa-ti vinzi imaginea indiferent de industrie. Notorietatea poate face mai bine de jumatate din munca echipei de vanzari, si atunci, a construi branduri din oamenii de specialitate este dincolo de o provocare, o reteta de succes.

SMARTpromo: Aveti timp si pentru viata personala? Cum procedati, delimitati ferm cele doua dimensiuni sau continuati sa va ocupati de partea profesionala si dincolo de programul de lucru?

Oana Dereli: Consider ca secretul echilibrului si al satisfactiilor consta in a le combina armonios, nu neaparat a le delimita ferm. Incerc sa-mi respect toate week-end-urile, dar in timpul saptamanii, uneori nu ma pot tine departe de e-mail dupa program, la fel cum atunci cand am nevoie de baterii incarcate ies cu prietenii in mijlocul unei zile complicate. Chiar daca nu sunt clar delimitate, important e sa ai parte de amandoua, altfel nu vei fi niciodata o persoana implinita.

SMARTpromo: Cum interactionati cu mass-media - ce publicatii cititi, cat de mult va informati de pe internet si cat de la TV si radio?

Oana Dereli: Domeniul in sine ma "obliga" sa fiu informata, si nici nu cred ca ai putea dezvolta o afacere, fara sa fii bine ancorat in realitate, atent la ce se intampla in jur sau oportunitati. Cel mai mult interactionez cu presa online, mai putin cu cea scrisa, desi suntem abonati la toate publicatiile importante, apoi TV, iar radioul, pe care il ascult doar in trafic, este mai mult mijloc de relaxare decat de informare.

SMARTpromo: Cat de mult se schimba lucrurile in publicitate de la an la an?

Oana Dereli:
Publicitatea este o industrie foarte dinamica. Se schimba oameni, idei de afaceri, apar alte rigori in implementare si peste toate acestea se simte nevoia de a inova permanent.

SMARTpromo:
Aveti modele pe care le-ati urmat sau oameni de afaceri pe care ii admirati in mod deosebit?

Oana Dereli:
Nu am avut niciodata un model anume, in schimb intotdeauna am incercat sa invat ce e mai bun de la performeri. Studiez si admir povestile de succes ale oamenilor adevarati de business, ceea ce consider ca trebuie este un dram de noroc si iscusinta de a-l valorifica la momentul oportun.

SMARTpromo: Cat de mult tineti cont de branduri in calitate de consumator?

Oana Dereli: Depinde de produs. De unele branduri sunt atasata, pe altele le folosesc considerandu-le de calitate, si sunt produse pentru care brandul conteaza mai putin.

SMARTpromo:
Cat de importanta este echipa pentru a contoriza in final si succesul personal?

Oana Dereli: Succesul intr-o agentie se rezuma la ce livrezi in final si clienti multumiti. Daca nu am functiona ca o echipa, si nu am contribui fiecare, nici nu am putea vorbi de succes.

SMARTpromo: Ce ati recomanda unui student, sa termine intai facultatea sau deja sa caute sa se angajeze intr-o companie si sa invete si din experienta? Sunt mai importante studiile sau experienta?

Oana Dereli: Studiile conteaza mai putin, daca sunt in curs, de specialitate sau nu, iar experienta se dobandeste in timp. Cu ce trebuie sa te angajezi este determinarea, ambitia si pasiunea. Echipa Pictas este destul de omogena din acest punct de vedere, avem si studenti aflati la primul job, si oameni cu specializari in alte domenii dar cu o pasiune aparte pentru publicitate si persoane cu experienta in agentii.

SMARTpromo:
Cat de mult compania in care lucrati si intreaga dumneavoastra activitate depinde de computer si de internet?

Oana Dereli: Singurul moment in care nu folosesc laptopul, este in drum spre intalniri. Conexiunea la internet este esentiala, pentru comunicare si informare.

SMARTpromo: Ce anume va relaxeaza in general?

Oana Dereli: Iesirile cu prietenii. Timpul petrecut in familie. O carte buna. Un film bun. O conversatie placuta. Calatoriile. Vacantele. Sunt multe lucruri care ma relaxeaza, probabil de aceea sunt o persoana destul de relaxata.

SMARTpromo: Unde va place sa calatoriti?

Oana Dereli: Oriunde nu am ajuns pana acum, intrucat mi-ar placea sa reusesc sa vizitez intreaga lume. Merg cu placere la orice mare, si poate ar fi la fel si in privinta muntelui daca as invata sa schiez.

Interviu realizat de SMARTpromo, supliment publicitate & marketing al SMARTfinancial.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo