- Stiri
-
Nascuti pentru afaceri - noua campanie de imagine Business Standard
Cotidianul de afaceri, Business Standard, a lansat o noua campanie de imagine, sub conceptul "Nascuti pentru afaceri". Noua campanie urmareste cresterea notorietatii brandului, precum si impunerea sa in perceptia publicului-tinta ca un brand de media... -
Serile Ogilvy - seminarii adresate tinerilor pasionati de industria de comunicare
Incepand cu aceasta vara, Grupul Ogilvy va demara Serile Ogilvy, o serie de seminarii adresate tinerilor pasionati de industria de comunicare. Scopul acestui program este de a le oferi participantilor o alta perspectiva asupra domeniului publicitatii,... -
Ramona Sima - noul Associate Director la BrandTailors
Ramona Sima a lucrat timp de 9 ani in publicitate, 5 ani petrecandu-i la McCann Erickson, unde a coordonat campania de rebranding "Connex pentru Romania". In ultimii 2 ani a facut parte din echipa GMP, unde s-a afirmat atat in domeniul de business... -
Beko a inceput campania integrata de comunicare Solutii ingenioase de la Beko
Beko a demarat campania integrata de comunicare "Solutii ingenioase de la Beko" care lanseaza doua noi produse electrocasnice cu functii unice pe piata din Romania: frigiderul cu inregistrare vocala si masina de spalat cu functie speciala de indepartare... -
Ferestre QFort, proiectate sa reziste - campanie realizata de Next Advertising
Next Advertising a remixat in premiera melodii celebre in trei videoclipuri pentru noul brand de ferestre termoizolante QFort al companiei Casa Noastra. Mergand pe ideea de rezistenta in timp, au fost alese cateva slagare consacrate pe care oricine sa le... -
Godmother a organizat un team building inedit pentru Corporate Office Solutions
In perioada 16 - 18 mai 2008, Godmother a organizat la Ocna Sibiului un team building inedit pentru Corporate Office Solutions, in cadrul caruia toti angajatii s-au transformat in domnite, cavaleri si soli care au dezbatut situatia regatului. Contul... -
ING Bank Romania a castigat Silver Effie pentru campania Curios care e adevarul
Campania "Curios care e adevarul?", realizata pentru ING Bank de agentia CAP, prin care ING Bank Romania a castigat Silver Effie, a dus la cresterea notorietatii brandului cu 75% si la dublarea numarului de clienti ai bancii. "Premiile Effie reprezinta... -
Graffiti BBDO a realizat primul spot made in Romania pentru Orbit Professional
Cel mai nou concept creativ pentru gama Orbit Professional - guma de mestecat experta in curatarea dintilor - a dus consumatorul in Chickadee Spa, primul spatiu specializat in curatarea danturii cu angajati adusi din regnul animal. "Ne-am dorit sa cream... -
Front Line Marketing a implementat campania Bergenbier pentru Ziua Barbatului
Front Line Marketing a fost agentia aleasa de Bergenbier pentru implementarea campaniei Ziua Barbatului in pub-urile din tara. Agentia Front Line Marketing a implementat cu succes, la nivel local, coordonata BTL a campaniei Bergenbier Ziua Barbatului,...