- Stiri
-
Juicy Fruit Squish - promovat de Wrigley pe hi5 si myspace
Wrigley a lansat noul Juicy Fruit Squish, guma de mestecat cu lichid in interior si cu un mix unic de fructe. Noul tip de guma de mestecat reprezinta una dintre cele mai mari inovatii de pe piata de profil, Juicy Fruit Squish - elementul diferentiator al... -
Ogilvy Romania a realizat campania BIP pentru Cosmote
Grupul Ogilvy Romania a semnat cea mai recenta campanie integrata de comunicare a Cosmote Romania, realizata sub mesajul "Ia-ti adio de la BIP". Colaborarea dintre Grupul Ogilvy Romania si Cosmote a inceput luna mai 2008, cele doua entitati devenind... -
Oxygen Bar la B`estfest - un concept Rompetrol si Odyssey
La B`estfest, evenimentul organizat de Emagic Entertainment pe 4,5,6 si 11 iulie 2008, in cadrul complexului Romexpo Bucuresti, Rompetrol si Odyssey au instalat pentru prima data in Romania un bar de oxigen."Vii la bar, citesti meniul si faci alegerea.... -
Hippos s-a ocupat de strategia de comunicare pentru Willon Harbour
Hippos este agentia care s-a ocupat de identitatea, strategia si comunicarea noului brand de ambarcatiuni lansat la sfarsitul lunii aprilie 2008, in Otopeni, pe str. Horia Closca si Crisan la nr. 7. Sub sloganul "You are the captain!", cel mai mare... -
ING Asigurari de Viata si ING Fond de Pensii sunt gestionate de White Image
White Image Loyalty Solutions sustine comunicarea prin email pentru ING, gestionand, incepand cu luna iunie 2008, trimiterea newsletterelor pentru ING Asigurari de Viata si ING Fond de Pensii. Specializata in solutii de comunicare prin email, White Image... -
The Group a lansat programul join the group
The Group a lansat programul join the groupThe Group da startul in cariera pentru 28 de tineri, aspiranti la profesia de comunicator. Programul a demarat pe 23 mai 2008, cu prezenta The Group la "Internship Fair 2008", primul targ de specialitate din... -
J&B si Ogilvy Action au dat startul petrecerii
Campania "Start a party" a demarat anul trecut, incheindu-se printr-o petrecere la sala Omnia. Aceasta are la baza ideea ca o petrecere poate incepe oriunde, oricand si oricum. J&B le propune consumatorilor sa identifice potentialul de party, in... -
Saatchi & Saatchi - premiata la New York Festivals
Saatchi & Saatchi Romania este singura agentie romaneasca premiata la festivalul international de publicitate New York Festival 2008. Pe 30 iunie a avut loc ceremonia de decernare a premiilor competitiei International Advertising Awards unde Saatchi... -
Grey - castigatoare la Care Awards
Campania "Nu taia padurea ca-n codru" dezvoltata in 2007 de Grey Bucharest pentru Agentia de Monitorizare a Presei in cadrul programului cu acelasi nume a fost desemnata castigatoare in cadrul Festivalului Care Awards, la categoria ONG. Aflat la prima... -
OgilvyAction a creat pentru Dove website-ul www.gofresh.ro
OgilvyAction a creat pentru Dove website-ul www.gofresh.ro, unde tinerele pot descoperi nu numai secrete despre ingrijirea pielii, informatii despre gamele Go Fresh si premii pentru o vacanta perfecta, dar si un serial, "Adevar sau provocare?". Acest... -
Clujul Are Suflet a fost desemnat proiectul lunii
Clujul Are Suflet a fost desemnat cel mai bun proiect al lunii, prin voturile exprimate pe www.responsabilitatesociala.ro. Rubrica "Proiectul lunii" a site-ului mentionat a propus trei studii de caz, dintre care cel al Bancii Transilvania, Clujul Are... -
Berarul Timisoreana va insoti Serbarile Timisoareana
De mai bine de 300 de ani, Berarul Timişoreana călătoreşte prin ţară cu carul cu bere. În această vară, în perioada 27 iunie - 7 septembrie, el va însoţi "Serbările Timişoreana" în 10 oraşe: Târgovişte,... -
Innovative Print la AdPrint 2009
AdPrint, singurul festival european de publicitate ce premiaza echipele de creatie pregateste o editie aniversara cu multe schimbari. Editia a zecea aduce multe transformari la nivelul competitiei, pentru a premia creativitatea in toate formele pe care... -
Asociatia Romana de Relatii Publice are un nou consiliu de conducere
Adunarea Generala a membrilor Asociatiei Romane de Relatii Publice - ARRP - desfasurata la 29 mai 2008 a adus cateva schimbari importante in ceea ce priveste perspectiva institutionala a ARRP."ARRP, o asociatie non-profit infiintata in 1995, a activat,... -
Saatchi & Saatchi a realizat pentru Raiffeisen Bank un nou proiect digital
Saatchi & Saatchi implementeaza pentru Raiffeisen Bank un proiect digital in Piata Revolutiei. Proiectul a constat in amenajarea unui stand special pentru microbisti, folosind cele mai noi tehnologii de pe piata, pe toata durata Campionatului...