- Stiri
-
Proximity este pentru a treia oara finalista DMA International Echo Awards
Agentia de marketing direct Proximity este pentru a treia oara in finala festivalului DMA International Echo Awards, cel mai important festival international de comunicare directa. Proiectele dezvoltate de Proximity pentru organizatia Salvati Copiii au... -
Odyssey a realizat a patra campanie corporate pentru Rompetrol
Odyssey a semnat si cel de-al patrulea episod al campaniei corporate lansate in 2007 "Rompetrol - cel mai scurt drum de la idee la succes". Spotul TV "The Rompetrols - cea mai tanara formatie de top" marcheaza inceputul campaniei si va fi urmat de... -
Real,- Hypermarket va oferi un premiu special la Junior PR Award
Real,- Hypermarket va recompensa eforturile castigatorilor cu vouchere de cumparaturi in valoare de 500 de euro si stagii de practica. Participantii la competitia Junior PR Award au sansa de a castiga premiul special oferit de compania real,- Hypermarket... -
Scoala de creatie ADC - RO si-a desemnat prima generatie de absolventi
Prima generatie de studenti ai Scolii de creatie ADC*RO a absolvit cursurile care s-au derulat in perioada aprilie - iulie 2008. Dintre absolventi, primii zece clasati au fost premiati de Art Directors Club Romania (ADC*RO) in cadrul petrecerii de... -
Baneasa Shopping City - cel mai nou cont indoor al Brand Management
Brand Management a anuntat semnarea contractului pentru servicii de mentenanta si implementare publicitate indoor cu Baneasa Shopping City, cel mai recent mall de fashion deschis catre public in aprilie anul acesta. Baneasa Shopping City a fost inaugurat... -
Ogilvy a realizat ultimul spot Cosmote, Romeo si Julieta
"Romeo si Julieta" este cel mai recent spot semnat de Ogilvy&Mather pentru Cosmote. Realizata sub mesajul "Comunica liber in orice retea", campania integrata de comunicare se adreseaza in principal tinerilor utilizatori de Cartela Cosmote."Intr-o... -
Cohn&Jansen - Ashley&Holmes a realizat campania tactica pentru La Fantana home
Dupa lansarea La Fantana Home in luna mai, agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a dezvoltat o campanie tactica care se va desfasura pana la sfarsitul lunii august, menita sa stimuleze vanzarile pe perioada verii."La Fantana nu mai este doar un... -
Puiu Oncescu - noul Associated Creative Director al GAV
Incepand cu luna iunie 2008, Puiu Oncescu s-a alaturat echipei de creatie a agentiei de publicitate GAV, pe pozitia de Associated Creative Director. Cu o experienta de aproape doua decenii ani in domeniu, Puiu completeaza echipa de management creativ,... -
Campanie publicitara pentru Prigat de trei milioane dolari
Prigat a lansat o campanie publicitara in valoare de aproape trei milioane de dolari ce consta in promovarea unor spoturi radio si TV, machete de presa, competitii, activitati in magazine, potrivit unui comunicat al companiei.In cadrul campaniei, Prigat... -
Generatia 1964 - 1978, cea mai numeroasa si cea mai bogata, potrivit studiului BBDO Worldwide
Oamenii care formeaza Generatia X, cei nascuti in perioada 1964 - 1978, sunt cei mai numerosi si sunt bogati, este mesajul pentru publicitari ce reiese dintr-un studiu international realizat de BBDO Worlwide si prezentat in Romania.Conform studiului,... -
IQads a lansat a doua editie a Grand Spoof
Pe 15 iulie 2008, IQads a lansat a a doua editie Grand Spoof, un concurs de parodii care pornesc de la reclame cunoscute atat pe piata romaneasca, cat si la nivel international. Inscrierile au loc intre 15 iulie - 4 august 2008 pe blogul ADfel , iar miza... -
Brandtailors a creat brandul Unlock
Brandtailors a creat brandul Unlock, pentru Unlock Research, o noua companie de cercetare de piata, care se va implica strategic si in dezvoltarea brandurilor. Unlock Research a fost infiintata in acest an de Adina Vlad, fost client service director la o... -
Selenis a relansat site-ul campaniei Umbrela Verde a Tuborg Romania
Agentia de consultanta in comunicare online Selenis a relansat site-ul campaniei "Umbrela Verde", campanie de responsabilizare fata de mediu desfasurata de Tuborg Romania. Noul site se adreseaza mai ales tinerilor si in special bloggerilor care respecta... -
Saatchi & Saatchi a anuntat separarea diviziei de Public Relations
Saatchi & Saatchi a anuntat separarea diviziei de Public Relations si infiintarea unei agentii de sine statatoare sub numele de Saatchi & Saatchi Public Relations. Portofoliul de clienti total separat, maturizarea pietei de PR si deschiderea spre... -
Lowe PR a sprijinit campania de lansare a primei banci private de celule stem din Romania
Evenimentul de lansare Cord Blood Center, desfasurat la inceputul lunii iulie 2008, a reunit oameni de presa, reprezentanti ai lumii medicale, precum si factori de decizie din conducerea Agentiei Nationale de Transplant."Am acceptat cu bucurie provocarea...