- Stiri
-
Inscrierile la Internetics se mai pot face pana la 14 septembrie 2008
Perioada de inscrieri la Internetics 2008 se apropie de final: au mai ramas doua saptamani in care participantii pot completa formularul online de inscriere in competitie, la adresa www.internetics.ro.Incepand cu 2008, Internetics premiaza eficienta... -
People`s Choice Award pe www.cinemagia.ro
Academia Europeana de Film a deschis votul pentru People`s Choice Award 2008 ("PCA", premiile publicului pentru filmul european preferat). CineMagia.ro impreuna cu PCA pun la indemana tuturor iubitorilor de film din Romania un buton de vot online,... -
Ogilvy& Mather a semnat noua campanie de imagine pentru Poiana
Ogilvy& Mather a semnat noua campanie de imagine a marcii locale de ciocolata Poiana, care aduce un suflu proaspat si optimist liderului de brand si de piata din portofoliul Kraft Romania. Campania va fi amplu sustinuta la nivel national, pe TV, in... -
Schimba fontul - campanie de promovare a pachetului Microsoft Office 2007
Microsoft Romania a anuntat lansarea promotiei pentru suita Office 2007 Acasa si pentru Scoala. Office 2007 Acasa si pentru Scoala are meniul in limba romana si include toate programele de care au nevoie elevii acasa pentru a excela la Scoala - Word... -
Botanique cauta comunicator pentru Babytree
Firma Botanique - www.botanique.ro -, importatoare a plantelor Babytree a lansat o provocare tuturor agentiilor de media, publicitate si PR pentru gasirea celei mai ingenioase si eficiente campanii de promovare a marcii Babytree, informeaza un comunicat... -
Fiesta Ron Barcelo - ultima petrecere a verii, in Calarasi, organizata de Ron Barcelo
Pe 30 august 2008, incepand cu ora 23:00, marca premium de bauturi alcoolice Ron Barcelo, recent intrata pe piata din Romania, va organiza ultima petrecere din aceasta vara, ce va marca inchiderea sezonului in clubul Privilege "La Ferma" din Calarasi.... -
Elevate si Dor de Bucovina s-au alaturat PRwave Directory
Elevate si pensiunea Dor de Bucovina s-au alaturat in luna august companiilor inscrise in cadrul PRwave Directory - www.prwavedirectory.ro, informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate&marketing al... -
Prigat a acordat premii de 36.000 lei la Olimpiada Oamenilor Obisnuiti
Prigat a acordat premii in tara in valoare de peste 36.000 lei in cadrul campaniei Olimpiada Oamenilor Obisnuiti, potrivit unui comunicat al The Practice. Marea Finala a Olimpiadei va incepe in 30 august, la Clubul Sportiv Dinamo. Se vor organiza peste... -
Ogilvy& Mather a anuntat lansarea noului catalog Ikea 2009
Ogilvy& Mather, agentia de brand a Ikea, a dezvoltat recent campania de comunicare care anunta lansarea noului catalog Ikea pentru 2009. Derulata in outdoor si radio, campania beneficiaza si de o serie de executii neconventionale, menite a atrage... -
Propaganda a conturat noua imagine a Pate Ardealul
Noua campanie de imagine pentru Pate Ardealul vine in completarea relansarii acestui brand, ce a avut loc acum 2 ani, in 2006, in care se anunta noul ambalaj si noua reteta."Premisele pentru noua comunicare erau bune, intrucat plecam la drum cu un brand... -
GAV si Penny Market au lansat campania TV La indemana
Agentia de publicitate GAV a lansat prima campanie TV de comunicare pe plan local a lantului de magazine retail Penny Market. Din campania "La indemana" fac parte doua spoturi de imagine, care vor rula pe principalele posturi de televiziune romanesti in... -
Sugar Media va administra spatiul publicitar al Liberty Center Bucuresti
Centrul comercial Liberty Center din Bucuresti, primul mall cu patinoar permanent si primul centru comercial pe care dezvoltatorul Mivan il va deschide pe piata din Romania, va fi inaugurat la sfarsitul lunii octombrie 2008, dupa o investitie de peste 70... -
BrandFusion a dezvoltat brandul Roddia
Compania de strategie si design de brand BrandFusion a creat noua identitate pentru Roddia, pionierul solutiilor de motivare non-financiara de pe piata romaneasca. Compania cunoscuta sub numele Incentive Insight a inceput sa opereze sub noul nume... -
Brandient a creat brandul Qlarivia
Brandient a creat brandul Qlarivia pentru un produs mai putin obisnuit. Un grup de cercetatori romani a conceput un sistem de purificare a apei, brevetat si medaliat cu aur la Salonul de Inventica de la Bruxelles - Eureka. Apa este purificata prin... -
Grand Spoof 2008 si-a gasit castigatorul
A doua editie Grand Spoof, singurul concurs romanesc de parodiat reclame, organizat de IQads, a gasit castigatorul premiului de 1.000 de euro. Acesta se numeste Alexandru Cotet, din Bucuresti, si, impreuna cu o echipa numeroasa, a realizat spoof-ul "Un...