- Stiri
-
Publicitate si comunicare, cea mai disputata categorie de concurs la Internetics 2008
Premiile Internetics 2008 vor fi disputate de peste 220 de lucrari. Cele trei categorii de concurs – "Publishing", "Servicii", "Publishing si comunicare" au fost deschise pentru inscrieri timp de 2 luni, in perioada 14 iulie – 14... -
Think a investit peste 2 mil. euro pentru consolidarea pozitiei pe piata de productie publicitara
Think a investit in ultimele 12 luni peste 1 milion de euro in echipamente reusind astfel sa isi consolideze pozitia pe piata de productie publicitara. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele... -
Advertising show 2008 - Targ de productie publicitara
In perioada 17 - 20 Septembrie 2008, Romexpo si Euroexpo vor organiza Advertising show - targ de productie publicitara. Timp de 4 zile, Advertising show 2008 va fi cartierul general al productei publicitare din Romania, locul de intalnire a aproximativ... -
Brandient a creat numele si designul de ambalaj pentru Apidava
Brandient a creat numele Apidava, Di Melio si SuperBee desenand in paralel identitatea de corporatie si de produse pentru producatorul transilvan de miere, intr-un proces care a inclus strategia portofoliului si arhitectura de brand."Apis Prod s-a... -
Echipeaza-te pentru aventura - promotie nationala lansata de Bergenbier
Bergenbier a lansat promotia nationala pentru consumatori "Echipeaza-te pentru aventura" care se va desfasura pe parcursul a 50 de zile. Astfel, pana pe 3 noiembrie, consumatorii Bergenbier pot castiga in fiecare zi a promotiei cate 10.000 de... -
Lowe PR va comunica pentru Medic4All
Lowe PR gestioneaza lansarea Medic4All pe piata din Romania. Prima companie care le va oferi romanilor servicii de medicina mobila este originara din Italia si are o retea extinsa in peste 28 de tari printre care: Germania, Anglia, Israel, Suedia si... -
Orange a lansat in Romania o noua viziune de brand
Orange a lansat in Romania campania de comunicare a noii viziuni de brand, parte a celei mai mari campanii integrate Orange la nivel mondial. "De la lansarea la nivel mondial in 1994, Orange a evoluat continuu si a devenit mai mult decat o companie de... -
Natura iti cere ajutorul - campanie dezvoltata de Ogilvy Group pentru WWF
Ogilvy Group a dezvoltat pentru WWF (World Wide Fund for Nature) campania de informare si constientizare "Natura iti cere ajutorul!". Mesajul, comunicat in principal prin TV, este sustinut si de o serie de initiative neconventionale, precum cele... -
Babel Communications a inregistrat o crestere de 50 la suta in lunile mai - august
Babel Communications a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in ultimele 4 luni (mai - august), comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De la inceputul anului, agentia a ajuns la un nivel al cifrei de afaceri de 4.2 mil euro (perioada... -
Radiocom nu a folosit inca bugetul de publicitate pe 2008
Societatea Nationala de Radiocomunicatii, Radiocom, nu a cheltuit, pana in prezent, nici un ban pentru servicii de publicitate din bugetul de 1,1 milioane de euro aferent acestui an, procedura de atribuire a contractelor fiind in curs de derulare, se... -
Echipa de la 180 Amsterdam in juriul AdPrint
Paulo Martins si Carlos Furnari - Directori de Creatie ai agentiei 180 Amsterdam - se alatura juriului celei de-a zecea editii a festivalului european de publicitate AdPrint.Paulo si Carlos au lucrat in echipa inca de pe vremea cand creau pentru branduri... -
Castiga cu Mio - o campanie promotionala Mio Technology
Mio Technology a demarat campania "Castiga cu Mio" care se adreseaza tuturor clientilor ce au in plan sa achizitioneze noile dispozitivele GPS din noua serie Moov. Dupa achizitionarea unui produs Mio cu eticheta promotionala, clientul poate primi suma... -
Ogilvy a semnat campania de promovare a celei de-a treia editii a Anim`est
Ogilvy semneaza campania de promovare a celei de-a treia editii a Festivalului International de Animatie si Film Anim`est, care va avea loc intre 3 si 12 octombrie in Bucuresti."O idee mai putin conventionala. Suspans. Cei de la Anim`est sunt incantati... -
Istituto Europeo di Design a deschis un nou sediu in Florenta
Istituto Europeo di Design a anuntat deschiderea unui nou sediu in centrul istoric al orasului Florenta. IED Florenta va organiza incepand cu ianuarie 2009 cursurile intensive de 1 an in domeniul Marketingului si Comunicarii in Moda.Obiectivul principal... -
WeeDoo - noua divizie de BTL a Next Advertising
Divizia de BTL a Next Advertising s-a separat in favoarea unei agentii nou-noute, de sine statatoare, gandita sa raspunda in permanenta fresh la intrebarea "What’s next in BTL?". Noua agentie, "WeeDoo", doreste sa faca tot ce tine de BTL, "dar mai...