- Stiri
-
Campania TBWA Malaysia: Truly Asia a primit aurul la premiile AME
Premiile AME (Asian Marketing Effectiveness) sunt oferite de Media, revista de afaceri si comert numarul 1 din regiunea Asia-Pacific. Campania "Malaysia: Truly Asia", creata de agentia TBWA-ISCMalaezia pentru Ministerul Turismului din Malaezia, a primit... -
Friends Advertising - agentia de comunicare a Titan Mar
A fost pusa piatra de temelie a planului de comunicare Titan Mar pe urmatorii ani. Partenerul ales pentru acest amplu proiect este agentia de comunicare Friends Advertising, castigatoarea licitatiei, informeaza comunicatul de presa remis SMARTpromo,... -
MasterCard va premia posesorii cardurilor Maestro, care realizeaza tranzactii la comercianti
MasterCard Europe va desfasura pana pe 19 octombrie o campanie promotionala in 8 mall-uri din 6 orase mari ale tarii: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta si Brasov. Sub sloganul: "Cash? Timpul lui s-a scurs. Maestro - Noul cash", campania... -
AdCouture - prima emisiune de informatie si analiza despre media & advertising lansata de The Money Channel
Postul de televiziune de business The Money Channel va lansa pe 22 septembrie 2008 AdCouture, prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Sustinuta de IQads si... -
Pictas Interactive a creat imaginea de prezentare pentru Nanette Real Estate Group la tIMOn 2008
Pictas Interactive a creat imaginea de prezentare pentru dezvoltatorul imobiliar Nanette Real Estate Group, prezent la Targul Imobiliar National (tIMOn) 2008. Cel mai mare eveniment imobiliar din tara are loc intre 18 si 21 septembrie in capitala, la... -
TBWA Worldwide a devenit agentia de creatie si strategie Visa Inc. la nivel mondial
Visa a anuntat numele noii sale agentii de creatie si strategie la nivel mondial: TBWA Worldwide. Decizia a venit in urma unui review al tuturor agentiilor cu care compania colaboreaza, si va intra in vigoare incepand cu 1 ianuarie 2009."Visa a devenit o... -
525000 de participanti la Serbarile Timisoreana
Cea de-a patra editie a Caravanei "Serbarile Timisoreana" a ajuns la final dupa doua luni si jumatate de colindat prin intreaga tara. Pe langa berea rece, micii si recitalurile sustinute de nume importante din muzica romaneasca, "Serbarile... -
Inspira prin gestul tau Sustine tinerii artisti - companie derulata de Tchibo si Propaganda
La mijlocul lunii septembrie 2008, Tchibo Romania, impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, au demarat campania "Inspira prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!", o campanie integrata, cu aroma de cafea, informeaza comunicatul de presa remis... -
La nivel tehnologic - cladirile de birouri din Romania pot concura cu Empire State Building, potrivit Elevate
Obisnuiti sa sara mai multe trepte o data, romanii arata ca si in domeniul cladirilor de birouri se pot alinia celor mai inalte standarde internationale. Ceea ce acum trei ani se gasea doar la Empire State Building e acum prezent si in Romania:... -
www.ad-venture.ro - noul site al agentiei de publicitate AdVenture
Agentia de publicitate AdVenture si-a extins identitatea la nivel virtual prin lansarea site-ului www.ad-venture.ro. Linia conceptuala a site-ului urmeaza cu fidelitate noua identitate adoptata de AdVenture in urma cu un an bazata pe ideea de comics.... -
O noua echipa se alatura juriului AdPrint
Fabrizio Russo si Luca Ralli alcatuiesc cea mai noua echipa care s-a alaturat juriului celei de-a 10a editii AdPrint.De doua ori membru in juriul festivalului de la Cannes, Fabrizio si-a inceput cariera in publicitate in 1979, in pozitia de "creative... -
Publicitate si comunicare, cea mai disputata categorie de concurs la Internetics 2008
Premiile Internetics 2008 vor fi disputate de peste 220 de lucrari. Cele trei categorii de concurs – "Publishing", "Servicii", "Publishing si comunicare" au fost deschise pentru inscrieri timp de 2 luni, in perioada 14 iulie – 14... -
Think a investit peste 2 mil. euro pentru consolidarea pozitiei pe piata de productie publicitara
Think a investit in ultimele 12 luni peste 1 milion de euro in echipamente reusind astfel sa isi consolideze pozitia pe piata de productie publicitara. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele... -
Advertising show 2008 - Targ de productie publicitara
In perioada 17 - 20 Septembrie 2008, Romexpo si Euroexpo vor organiza Advertising show - targ de productie publicitara. Timp de 4 zile, Advertising show 2008 va fi cartierul general al productei publicitare din Romania, locul de intalnire a aproximativ... -
Brandient a creat numele si designul de ambalaj pentru Apidava
Brandient a creat numele Apidava, Di Melio si SuperBee desenand in paralel identitatea de corporatie si de produse pentru producatorul transilvan de miere, intr-un proces care a inclus strategia portofoliului si arhitectura de brand."Apis Prod s-a...