- Stiri
-
Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Piata electronicelor
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica pe 3 martie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata electronicelor, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing... -
300 de persoane interesate de ce se intampla pe piata de comunicare in new media in 2009
Cea de-a treia editie a evenimentului Digital Marketing Forum, primul si cel mai important eveniment dedicat comunicarii in new media s-a bucurat de participarea a peste 300 de persoane pe parcursul celor doua zile de desfasurare. Evenimentul a avut loc... -
JWT a lansat Anxietyindex.com
JWT, una dintre cele mai mari agentii de publicitate din Statele Unite si a patra in lume, a lansat AnxietyIndex.com, un site interactiv, care ajuta brandurile sa inteleaga si sa depaseasca indoielile consumatorului contemporan. Cu actualizari zilnice de... -
IDG Romania a anuntat lansarea proiectului IT&C Press Room
IDG Romania a lansat cel mai nou proiect online de informare - IT&C Press Room, o platforma ce isi propune sa fie mai mult decat o gazda pentru comunicatele de presa din domeniul vizat. "De multe ori clientii ne intreaba de ce nu gasesc pe site-urile... -
Programul de Educatie Civica P&G Invata sa schimbi lumea a antrenat un numar de 200 de cadre didactice
După şase ediţii a căror semnificaţie şi vizibilitate a crescut de la an la an, Programul de Educaţie Civică P&G "Învaţă să schimbi lumea!" iniţiat şi dezvoltat de compania Procter&Gamble a ajuns la momentul unui bilanţ... -
Ogilvy a realizat noua campanie promotionala pentru Cappy Tempo
Noua campanie promotionala Cappy Tempo realizata de Ogilvy se lanseaza printr-un spot TV inedit, care comunica oferta speciala "2,5 L la pret de 2L" printr-un joc de mima. "Povestea spotului Cappy Tempo "Mima" s-a nascut din ideea de a comunica un... -
Svetlana Bulacu - noul Director Media al Propaganda
Propaganda are un nou director la conducerea departamentului de media, Svetlana Bulacu. Svetlana activeaza în acest domeniu de peste 11 ani si a mai ocupat pozitia de Media Director în cadrul altor companii si agentii locale, se mentioneaza... -
13.358 de voturi au hotarat topul celor mai bune reclame romanesti din 2008, la BestAds
S-a încheiat cea de-a cincea editie BestAds, singurul festival online de publicitate din România. Membrii comunitatii IQads au fost chemati pentru al cincilea an consecutiv la urne, pe www.bestads.ro, formând probabil cel mai mare juriu... -
La 4 ani de la prima editie, AdBreak se va relansa
AdBreak, evenimentul de traditie al industriei de publicitate, se va relansa pe 4 martie, ora 19:30, in Music Club (str. Baratiei nr 31). La prima editie AdBreak, in ianuarie 2005, Bogdan Naumovici, Adrian Botan, Bogdan Manea si Lucian Georgescu urcau pe... -
Exclusivitati si noi locatii in 6 orase ale tarii pentru SPM Indoor in 2009
SPM Indoor Division opereaza in exclusivitate de la inceputul acestui an in Vitantis Bucuresti si noi locatii din tara: Promenada Mall Sibiu, Braila, Bacau, Focsani si Suceava Shopping City.SPM Indoor Division a obtinut exclusivitate in 6 orase ale tarii... -
ComunicateVideo - singurul serviciu complet de comunicare video
ComunicateVideo reprezinta cel mai nou instrument de comunicare media. Serviciul este destinat celor ce vor sa completeze informatia scrisa cu elemente audio-video relevante.Noutatea acestui instrument este ca face legatura intre mass-media audiovizuala... -
Despre eficienta si performanta in relatii publice la cea de-a treia editie PR Forum
In perioada 26 - 27 martie va avea loc cea de-a treia editie PR Forum, cel mai important eveniment pentru industria de relatii publice din Romania. Desfasurat la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, forumul este organizat de Evensys cu sprijinul unora... -
Dots se va relansa pe piata din Romania
Dots, batonul de ciocolată şi brânză dulce, se relansează pe piaţa din România într-o nouă ţinută şi cu o personalitate mai puternică. Noul Dots se adresează publicului prin intermediul unei campanii integrate ce debutează... -
BrandTailors a dezvoltat strategia de brand pentru Prodlacta
Compania de consultaţă BrandTailors a anunţat finalizarea procesului de dezvoltare al strategiei de brand şi al noului teritoriu vizual pentru brand-ul Prodlacta. Serviciile oferite de echipa BrandTailors producătorului de lactate au fost de audit... -
Otter si Sister au strans 159.000 de lei pentru familiile din grija SOS Satele Copiilor, prin campania Iti oferim sansa sa oferi
Sister isi respecta sloganul, "More to Give" si semneaza o campanie pentru Otter, cu o puternica tenta sociala. Astfel, Sister imbina componenta de business a agentiei cu misiunea sociala pe care si-a asumat-o inca de la aparitia pe piata.Brieful...