- Stiri
-
HNC - healthcare communication comunica si in 2009 pentru compania daneza Ferrosan
HNC - healthcare communication continuă şi în 2009 colaborarea cu compania farmaceutică daneză Ferrosan. În acest an HNC va desfăşura o campanie de informare şi de fidelizare a publicului pentru produsul Multi-tabs, supliment alimentar... -
Propaganda a realizat campania aniversara pentru BRD - Groupe Societe Generale
În urma pitch-ului organizat de BRD - Groupe Société Générale, la începutul acestui an, Propaganda asigură serviciile de creaţie şi BTL pentru campania aniversară realizată cu ocazia împlinirii a 10 ani... -
Western Union a lansat prima campanie de comunicare
Western Union a lansat prima sa campanie de comunicare a serviciului de transfer de bani din România catre destinatii din întreaga lume.Disponibil pe piata înca din 1999, serviciul este dedicat tuturor clientilor, cetateni români... -
6 milioane - cel mai recent spot realizat de Ogilvy pentru Cosmote
Cel mai recent spot realizat de Ogilvy pentru Cosmote, "6 Milioane", vorbeste, intr-o abordare emotionala, despre importanta comunicarii si despre sinergia unei retele de comunicare puternice.La trei ani de la lansarea pe piata din Romania, operatorul de... -
Nescafe a amplasat statii de autobuz personalizate
În dorinta de a transforma momentele de asteptare ale autobuzului în clipe de relaxare, Nescafe a amplasat în centrele marilor orase, statii de autobuz personalizate. Proiectul inovator dezvoltat de catre Nescafe urmareste sa... -
Brandient - premiata cu cea mai inalta distinctie (Best of Awards) la competitia ReBrand100
Brandient a primit cel mai important premiu in branding, premiul Best of Awards la competitia internationala ReBrand100, gazduita de prestigioasa Rhode Island School of Design din Statele Unite, pentru rebrandingul Dedeman, firma romaneasca de retail... -
Promotia derulata de Beck`s va oferi consumatorilor ocazia de a castiga invitatii la concertul Depeche Mode
În perioada 1 aprilie - 15 mai 2009, Beck’s deruleaza o promotie la nivel national ce ofera consumatorilor ocazia de a câstiga invitatii la concertul Depeche Mode sau iPod-uri shuffle. În total sunt oferite 2500 de invitatii la... -
Invent Media isi extinde activitatea si adauga noi cladiri si suporturi de publicitate indoor in portofoliu
Invent Media - www.inventmedia.ro -, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii in lift, cu o activitate de peste trei ani de zile isi extinde activitatea si ofera si alte spatii indoor precum cele de asteptare, spatii de... -
Activitatea Silvian - ChocoArt, certificata cu International Star for Leadership in Quality Award - Platinium Category
Silvian Miron, fondatorul si imaginea brandurilor Silvian si ChocoArt, recunoscute in domeniul cofetariei, patiseriei si creatiilor in ciocolata, a fost din nou premiat la nivel international, reprezentand Romania la International Star for Leadership in... -
Grey Bucuresti a realizat campania Provocari urbane pentru Eastback
Incepand cu luna martie, Grey Bucuresti desfasoara pentru Eastpack campania "Provocari urbane", adresata tinerilor curiosi, non-conformisti, dispusi sa experimenteze in mod constant, care cauta noi provocari si au nevoie sa faca fata ritmului alert si... -
Dezvolta creativitatea copilului tau - campanie de informare lansata de Nesquik
Nesquik cacao instant a lansat campania de informare "Dezvolta creativitatea copilului tau!", prin care îsi propune sa sustina mamele si sa le ajute cu sfaturi utile pentru dezvoltarea copilului. Platforma "Dezvolta creativitatea copilului tau!" se... -
Bergenbier: relansare pe piata romaneasca a berii
Cu o notorietate de marca ce depaseste 90% în rândul consumatorilor de bere, Bergenbier aduce cea mai spectaculoasa schimbare de pe piata de profil: noul Bergenbier, informeaza un comunicat de presa al companiei."Într-o lume în... -
Effie 2009: facilitati la inscriere pentru participanti
Comitetul de organizare al Effie 2009 vine in intampinarea nevoilor participantilor in competitie si face reduceri de costuri la inscrieri. Prima facilitate vizeaza agentiile care nu au participat la niciuna dintre editiile precedente ale Effie Romania... -
Cocoon Bucharest a realizat campania de lansare pentru Aslavital Lift Instant
Cocoon Bucharest, companie specializată în consultanţă de brand şi solutii de design a realizat campania de lansare a mărcii Aslavital Lift Instant, din portofoliul Farmec.În urma unei licitaţii organizate de compania Farmec în... -
GAV a lansat campania La Penny Market banii prind putere
Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate GAV, printr-o noua campanie - "La Penny Market banii prind putere", lansata in luna martie, actiune ce continua demersul inceput in 2008 prin campania "La indemana". Noul concept sustine ideea...