- Stiri
-
Employer Branding. Trenduri, oportunitati si creativitate - un seminar TBWA-MERLIN si The Disruption Consultancy
Alina Sîmpetru şi Liviu Lambrino, Managing Directors TBWA\MERLIN şi reprezentanţi ai The Disruption Consultancy, au prezentat şi discutat timp de 3 ore despre cum arată şi cum se aplică Disruption şi care sunt principalele trenduri în... -
Xerox va prelua operatiunile de management al documentelor pentru toate filialele P&G din intreaga lume
Corporaţia Xerox va prelua operaţiunile de management al documentelor pentru toate filialele internaţionale Procter & Gamble, ajutând compania la reducerea costurilor cu 20-25%. Contractul de servicii are o durată de cinci ani, timp... -
Lowe PR comunica Parlamentul European catre tineri
Sub sloganul "Tu decizi!", elevi şi studenţi din principalele oraşe ale ţării au umplut amfiteatrele în cadrul forumurilor de discuţii "Your First European Elections Vote" - Primul tău vot european, organizate de EPIO (European Parliament... -
Rusu+Bortun Brand Growers a creat brandul SMARK pentru Grupul Realitatea Catavencu
Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a dezvoltat in ultimele sase luni strategia de brand, identitate verbala, identitatea vizuala, designul interactiv si comunicarea platformei SMARK. SMARK este o sursa de knowledge, un... -
Agentia Pleon Graffiti - nominalizata la EMEA SABRE Awards 2008
Pleon Graffiti a primit o nominalizare pentru campania Pepsi Light, "Dani, vino acasa dupa meci" în cadrul uneia dintre cele mai importante competitii internationale de relatii publice, SABRE Awards, aflata la a 5-a editie. Agentia a fost... -
Ultima saptamana de inscrieri la Olimpiadele Comunicarii 2009
Pe 16 aprilie este data limita pana la care studentii sau masteranzii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica se mai pot inscrie la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii. Si in acest an, ei vor putea... -
Lowe PR - nominalizata la EMEA Sabre Awards 2008
Singura campanie semnata de o agentie romaneasca nominalizata la categoria Fashion & Beauty, Transpiratia strica reputatia powered by Lowe PR si Rexona/ Unilever a fost unul dintre cele mai inedite si complexe mixuri lansate pe piata romaneasca.... -
Skol - 10 ani de prezenta pe piata berii din Romania
Marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod marcheaza 10 ani de prezenta pe piata berii din Romania prin lansarea unei noi campanii de comunicare, sub sloganul "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!".Skol... -
Romania - printre cele mai dinamice piete de publicitate stradala la nivel global pentru Clear Channel Outdoor
Grupul american Clear Channel Outdoor, lider mondial în domeniul publicitatii stradale, a înregistrat în anul financiar 2008 o crestere de 50% a afacerilor sale în România, raportând o cifra de afaceri de 9,2 milioane... -
Xella Ro a ales Free Communication pentru comunicarea PR a marcii YTONG in Romania
Începând cu luna aprilie 2009, Free Communication va gestiona componenta de Relatii Publice a Xella Ro, subsidiara din România a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular... -
Hellow, cel mai un nou proiect de social media marca Rockmedia Network
Rockmedia Network a lansat pe 7 aprilie 2009, reteaua sociala Hellow.ro, proiect de social media dezvoltat in parteneriat cu firma Republika Interactive. Acesta este primul dintr-o serie de proiecte pe care Rockmedia Network le va dezvolta impreuna cu... -
Plaza Romania sprijina Campania Impreuna invingem autismul
În Plaza Romania a avut loc evenimentul pentru promovarea campaniei "Împreună învingem autismul", iniţiată de Fundaţia Romanian Angel Appeal şi Fundaţia pentru Dezvoltării Societăţii Civile. Plaza România este unul dintre... -
Identis, un nou brand creat de Rusu+Bortun Brand Growers
Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de strategia de brand, identitate verbala, identitatea vizuala, designul ambiental si comunicarea Identis, un brand ce seteaza o noua atitudine si un nou standard de... -
SPM Indoor Division a adaugat in portofoliu Bucuresti Mall si Plaza Romania
Bucureşti Mall si Plaza România, mall-urile cu cel mai mare trafic de clienţi din capitală, sunt noile locaţii de retail în care SPM Indoor operează în regim de exclusivitate pe suporturi.SPM Indoor, una dintre cele mai importante... -
Spotlight - finalista la EACA Care Awards 2009
Spotlight este finalista la al doilea festival international cu campania "Sa pastram Apele Curate". Dupa Green Awards, unde a fost premiata la categoria Best Green International Campaign, Spotlight intra in finala EACA Care Awards 2009. EACA Care Awards...