- Stiri
-
Scholz & Friends si Lowe & Partners au realizat campania de comunicare pentru alegerile Parlamentului European din 2009
Între 4 ÅŸi 7 iunie 2009, 375 de milioane de cetăţeni ai Uniunii Europene sunt chemaÅ£i la urne în cadrul alegerilor pentru Parlamentul European. Pentru prima dată, alegerile vor fi promovate printr-o campanie de informare pan-europeană,... -
Odyssey a realizat noua campanie Rompetrol
Noua campanie corporate Rompetrol semnată Odyssey vorbeşte despre ingredientele succesului conform celor mai recente formule testate in laboratoarele Rompetrol. Inovaţia este primul dintre aceste ingrediente şi a devenit "vedeta" spotului TV şi a... -
Blogway sustine PR&AD Fair
Blogway sustine PR&AD FAIR, primul târg de joburi si internshipuri în domeniul comunicarii adresat studentilor din România, dezvoltând blogul evenimentului www.befair.ro si oferind premii celor mai activi studenti. Blogway a... -
Campania Promisiune pentru viitor, premiata in cadrul Galei Premiilor Carol Davila
Premiile Carol Davila aduc recunoastere companiilor active în domeniul responsabilitatii sociale în sanatate. Campania semnata de Medic One si Lowe PR s-a numarat printre câstigatorii serii. "În primul rând as dori sa... -
Paling Walters a devenit parte a TBWA-WorldHealth-UK
Paling Walters, una dintre agenÅ£iile de comunicare de top specializate în domeniul medical, a devenit parte a noii divizii TBWA, TBWAWorldHealthUK, informeaza un comunicat de presa al companiei.Noua divizie TBWA aduce laolaltă talentul ÅŸi... -
Odyssey va dezvolta proiectul de comunicare pentru brandul Diamond
Odyssey a fost aleasa de catre compania Adesgo pentru a dezvolta si implementa proiectul de comunicare pentru brandul Diamond, in urma unui pitch organizat in luna februarie. Odyssey va realiza o campanie nationala ce include componente de ATL, BTL si... -
Hill & Knowlton a achizitionat agentia Feedback Hill & Knowlton din Polonia
Hill & Knowlton, unul din cele mai mari grupuri în comunicare ale lumii, a anunÅ£at achiziÅ£ionarea pachetului integral de acÅ£iuni al companiei de PR Feedback Hill & Knowlton din Polonia, în urma căreia a devenit proprietarul... -
RBS Romania premiaza pasionatii de shopping cu 10.000 RON
Ultima colecÅ£ie de pantofi primavără-vară, cel mai tare sistem audio, biletele la concertul Madonna ÅŸi excursia mult visată în Hawaii nu mai pot aÅŸtepta...le-ai cumpăra pe toate imediat! RBS România a găsit soluÅ£ia salvatoare:... -
Roddia a ales Free Communication ca partener pentru comunicarea PR a programului de mediu Ziua Verde 2009
Free Communication, agentie de consultanta PR, si Roddia, companie specializata in interactiuni, campanii de motivare non-financiara si campanii de implicare sociala, au demarat oficial un parteneriat de completare a serviciilor asigurate. Cele... -
ADOR si-a propus sa devina festivalul care seteaza standardele in industria de comunicare din Romania
In 2009, ADOR o ia de la capat si isi propune sa devina festivalul care seteaza standardele in industria de comunicare din Romania. Juriu strain (alcatuit din reprezentanti cu experienta ai industriei de publicitate), noi organizatori, reguli clare si... -
Elevate Media si IQ Communication au incheiat un parteneriat
In 2009, liderii publicitatii in lift in Romania, Elevate Media (Bucuresti) si IQ Communication (Iasi) devin parteneri. Efectele colaborarii pentru clientii de publicitate: acoperire nationala si audiente relevante.Elevate Media si IQ Communication au... -
DRAFTFCB a realizat campania de comunicare pentru Glade Sense&Spray
DRAFTFCB a realizat, pentru SC Johnson, campania care comunica primul odorizant automat cu senzor de miscare: Glade Sense&Spray. Campania se desfasoara in lunile martie - aprilie 2009 si alatura canalelor media clasice, TV si OOH, un program de... -
Initiative & DRAFTFCB au incheiat o alianta strategica, prin Brand Connection
Alianta strategica între Initiative & DRAFTFCB se concretizeaza prin intrarea DRAFTFCB în actionariatul Brand Connection, în parti egale cu Initiative. Operatiunile companiei vor fi în continuare conduse de Ileana Tomescu,... -
Campania O sansa pentru viata a stabilit un nou record in responsabilizare sociala
Campania nationala de responsabilizare sociala în vederea donarii de sânge, "O sansa pentru viata", si-a demonstrat eficienta. Campania media, care a debutat în luna decembrie a anului trecut, a stabilit un nou record în... -
Au inceput inscrierile pentru Effie 2009
Incepand de pe 10 martie si pana la data de 11 mai 2009 se desfasoara perioada de inscrieri pentru cea de-a sasea editie a festivalului Effie. Documentele de participare, precum si informatii detaliate privind inscrierea pot fi gasite pe site-ul...