- Stiri
-
Reteaua de suporturi indoor-Digital Frame s-a afiliat la o retea internationala
Suportul de afişaj Digital Frame a fost lansat în România în luna mai a anului trecut, fiind primul sistem indoor capabil să ofere date despre vizualizarea reclamei în mall-uri, prin dispozitivul de contorizare pe bază de... -
Clear Channel Romania va gestiona campania de publicitate outdoor pentru grupul de firme RIN Group
Grupul american Clear Channel România, lider mondial în domeniul publicităţii stradale, va asigura în acest an managementul de proiect pentru campaniile outdoor ale grupului de firme RIN Group, deţinut de fraţii Negoiţă,... -
Lowe a lansat Colectia cu Parfumuri Fine by Rexona
"Campania este cu adevărat frumoasă şi transmite un mesaj care va revoluţiona industria frumuseţii. Spotul exprimă într-un mod foarte plastic acest mesaj şi cred că şi-ar putea atinge obiectivul chiar şi fără voice over. Luxul accesibil... -
Senior Interactive a lansat pentru Wrigley site-ul Squish.ro
Senior Interactive a lansat pentru Wrigley Balkan East site-ul www.squish.ro – platforma de comunicare online a brandului Juicy Fruit Squish. Site-ul este o excursie în lumea de reverie a tinerilor challengeri, combinând modalităţi de... -
Xella Ro si Propaganda au dezvoltat campania de comunicare pentru Ytong
Xella Ro, subsidiara din România a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular autoclavizat şi deţinătoarea mărcii premium Ytong) şi agenţia de publicitate Propaganda au lansat campania de... -
More Than Pub, al doilea an alaturi de Deichmann
Agentia de comunicare More Than Pub continua colaborarea cu cel mai mare retailer de incaltaminte din lume: Deichmann. Parteneriatul dintre cele doua companii, inceput in anul 2008, s-a dovedit benefic pentru ambele parti, depasind cele mai optimiste... -
Lindab Romania a realizat campania promotionala a lunii mai
Sub sloganul "Pariaza pe Lindab si castiga 30% in luna mai!", Lindab demareaza o campanie promotionala, destinata domeniului Rezidential. Promotia include sistemele de acoperis din tigla metalica Nordic 400, sistemele de jgheaburi si burlane Lindab... -
Propaganda a lansat divizia de Interactive
Propaganda şi-a completat serviciile de comunicare integrată oferite clienţilor cu o nouă divizie: Propaganda Interactive. Prin noua divizie, Propaganda oferă servicii de consultanţă, strategie şi producţie interactivă, management... -
Elevate gestioneaza in exclusivitate publicitate indoor in 40 de cladiri de birouri din Bucuresti
Elevate, agentie specializata pe publicitatea indoor, gestioneaza in exclusivitate publicitatea in peste 40 de locatii relevante din Bucuresti, cuprinzand atat locatii din reteaua proprie, cat si pe cele ale partenerilor strategici: B2B advertising si... -
Prima caravana educationala de filme cu mesaj ecologic - 5 - 15 mai 2009
In perioada 5 -15 mai, prima caravana educationala de filme cu mesaj ecologic, Guerilla Verde, porneste din Bucuresti si se va opri in cinci alte orase din intreaga tara. Celelalte orase aflate pe traseul caravanei sunt: Focsani (6 mai), Brasov (7 mai),... -
Cata muzica incape intr-o cana - o campanie Nescafe 3in1 si MTV
Nescafe 3în1 a lansat, în parteneriat cu MTV, un proiect neconvenţional pentru a testa inventivitatea tinerilor pasionaţi de muzică. Campania "Câtă muzică încape într-o cană", s-a desfăşurat în perioada 18... -
Ogilvy Group a realizat a doua campanie media pentru Eureko
În urma procesului de rebranding început în luna februarie 2009, Eureko continuă să îşi consolideze imaginea prin intermediului celei de-a doua campanii media locale. Unul dintre cele mai importante grupuri financiare din... -
AdCouture Hot Spot: brandingul de tara - 04.05.2009
Editia AdCouture din aceasta saptamana dezbate la rubrica "Hot Spot" subiectul brandingului de tara. Se vorbeste mult in ultima vreme despre cum ar trebui sa promovam imaginea Romaniei si au existat numeroase eforturi pentru crearea unui brand de tara,... -
Trado Motors a lansat un concurs online pentru fanii BMW
Invitaţia ca BMW Guest pe circuitul de la Hungaroring este premiul pus în joc de dealerul BMW din Iaşi, într-un concurs autentic despre emoţie. Intitulat "The Joy to Tell", concursul presupune să împărtăşeşti povestea ta la... -
DRAFTFCB a realizat campania Spargatorii de mituri pentru Lafarge
DRAFTFCB ii prezinta oficial pe Stelu & Gelu, "Spargatorii de mituri", care fac praf miturile din lumea constructiilor. Acestia testeaza, pe parcursul a doua spoturi TV realizate pentru Lafarge, cele mai surprinzatoare mituri din constructii,...