- Stiri
-
Image comunica pentru Unilever pe segmentul margarina si inghetata
Unilever South Central Europe (USCE) a ales agentia de relatii publice Image pentru gestionarea comunicarii in 2009 pentru doua dintre categoriile sale de produse si anume margarina si inghetata. Image furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica... -
Napolact, premiat de Superbrands si Effie
Napolact, unul din producatorii de lactate de referinta pe piata din Romania, a obtinut in 2009 premiul Superbrands si includerea marcii in editia romaneasca a Business SuperBrands Book dar si premiul Silver Effie la categoria Food Product 1, in cadrul... -
Epson a lansat campania Castigi fenomenal cu Epson original
Epson, lider la nivel mondial în realizarea de produse inovatoare în domeniul imaginii – imprimante, proiectoare şi LCD-uri, desfăşoară până pe 31 iulie 2009 campania cu premii "Câştigi fenomenal cu Epson original!".... -
Campania Savana - Invata cum e cu Teflonu` - premiata cu aur la Effie 2009
Campania desfăşurată în 2008 de către Fabryo Corporation, împreună cu Papaya Advertising, pentru gama de vopsele Savana cu Teflon®, a obţinut recent premiul Gold Effie, pentru eficienţă şi creativitate. "Scopul campaniei... -
Ogilvy a implementat ultima campanie de imagine a Ciuc Premium
Ogilvy& Mather, agentia de brand a Ciuc Premium, a dezvoltat cea mai recenta campanie de imagine a marcii de bere din portofoliul Heineken Romania. Derulata la nivel national pe canalele TV, in outdoor si in presa scrisa, campania reprezinta o... -
Trei Silver Effie pentru Graffiti BBDO
Graffiti BBDO reuşeşte o nouă performanţă la Effie 2009, obţinând trei premii Silver Effie şi stabilind încă un record alături de partenerul Dacia: cel de-al şaselea an consecutiv în care câştigă premiu al eficienţei... -
Effie 2009 si-a premiat castigatorii
Cea de-a sasea editie Effie Romania si-a desemnat castigatorii in cadrul Galei de Premiere ale carei gazde au fost, ca in fiecare an, International Advertising Association (IAA) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).Brands &... -
Footvolley - noul sport in Romania, lansat de ultima reclama Pepsi
Cea mai recentă campanie publicitară Pepsi lansată pe ecrane, miercuri seara în pauza publicitară din finala Champions League, prezintă din nou cele mai mari nume din fotbalul actual, practicând un altfel de fotbal cu care nu sunt tocmai... -
Propaganda a castigat pitch-ul Plus
Propaganda a castigat pitch-ul organizat in luna aprilie de Plus. La pitch au mai participat si agentiile: Spotlight, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Cupid Consultancy si Proximity. "Ne-au placut multe lucruri la acest proiect: provocarea... -
Rusu+Bortun Brand Growers semneaza identitatea si comunicarea adoptaunong.ro
Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de identitatea vizuala si comunicarea virala pentru www.adoptaunong.ro, un proiect al Galei Societatii Civile. In urma cercetarilor si a discutiilor cu membrii ONG-urilor... -
Echipa de project management Senior Interactive a implinit un an
Senior Interactive, una din cele mai importante agenţii independente full-service de comunicare interactivă din România, anunţă împlinirea unui an de la înfiinţarea oficială a echipei de project management. Recent, echipei de... -
Castigatorii Olimpiadelor Comunicarii 2009
Pe 22 mai, la Palatul Parlamentului a avut loc Festivitatea de Premiere a celei de-a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala adresata tinerilor care isi doresc o cariera in advertising, relatii publice sau... -
Ogilvy a re-creat Poiana minunata in spatiul virtual
Ogilvy Group Romania a dezvoltat noua platforma interactiva de web a marcii locale Poiana, lider al pietei de ciocolata aflat in portofoliul Kraft Foods Romania. Proiectul de internet are o puternica componenta de activare, sub forma unui concurs de... -
CokeLive Peninsula 2009 - o campanie promotionala Coca-Cola - Vodafone
Organizata de Sistemul Coca-Cola Romania, in parteneriat cu Vodafone, campania promotionala "CokeLive Peninsula 2009" aduce sute de mii de premii, constand in minute gratuite in reteaua Vodafone, invitatii la "CokeLive Peninsula 2009" si iPod-uri nano.... -
Rompetrol a lansat platforma de responsabilitate sociala Energia vine din suflet
Rompetrol a lansat platforma de responsabilitate sociala, "Energia vine din suflet", in cadrul celei de-a saptea editii a Galei Societatii Civile, eveniment pe care l-a sustinut in calitate de partener principal. "La baza platformei de CSR sta chiar...