- Stiri
-
Western Union a lansat prima campanie promotionala dedicata transferurilor de bani in afara tarii
Western Union a lansat prima campanie promoţională dedicată transferurilor de bani trimişi în afara ţării. Campania debutează în august, sub sloganul "pot să primesc o reducere la primul transfer de bani în străinătate? da!",... -
Headline comunica pentru Brinel
Agentia de marketing si relatii publice Headline si-a extins portofoliul de clienti la începutul lunii august, prin încheierea unui contract cu furnizorul de solutii informatice Brinel. Contractul vizeaza asistenta pentru dezvoltarea... -
BrandTailors a creat noua identitate vizuala pentru BCR Open Romania
BrandTailors a creat noua identitate vizuală a BCR Open România, cel mai important eveniment sportiv internaţional organizat anual în ţara noastră. Consultanţii BrandTailors au redefinit obiectivele BCR Open România, astfel... -
Campania de reabilitare termica cu un buget de promovare redus, realizata de Pictas
Pictas a realizat cu un buget minim campania naţională de comunicare pentru reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe, realizând toate materialele informative.Cea mai nouă campanie de comunicare pentru reabilitarea termică a blocurilor de... -
Internetics 2009 are juriu de bloggeri
Internetics crede în social media. Ediţia 2009 aduce pe lângă juriul format din specialişti de branding, marketing şi publicitate, un juriu secundar format din bloggeri. Lista finală a fost realizată de consultantul extern al... -
IMAGE promoveaza brandul Casino Palace
SC. Queen Investments INC. SRL a ales agentia de relatii publice IMAGE pentru gestionarea comunicarii in 2009, fiind primul cazinou din Romania care apeleaza la servicii specializate de promovare.IMAGE furnizeaza companiei servicii de consultanta... -
Heineken Romania a lansat componenta on-line a platformei Consuma responsabil
Heineken România lansează componenta de comunicare on-line a platformei de responsabilitate socială "Consumă responsabil" dedicată informării si educării consumatorilor cu privire la un consum responsabil de alcool. Componenta on-line... -
Lowe a fost desemnata agentia de comunicare a Stem Health Unirea
Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate în comunicare medicală - Medic One, şi-a adjudecat contul Stem Health Unirea în urma unei licitaţii concluzionate la începutul lunii iunie a acestui an.Stem Health Unirea este una... -
Brandient a creat brandul Biogood
Brandient a finalizat procesul de branding pentru Biogood, primul lant local de magazine cu produse alimentare bio certificate international. Esenta brandului are la baza ideea simpla ca "bio este bun" din toate punctele de vedere. Proprietate a unui... -
Aventurile Bobului de Cafea - noua campanie Tchibo si Propaganda
Anul acesta se împlinesc 60 de când Tchibo reprezintă un standard de calitate pentru cultivatorii sau degustatorii de cafea sau pur şi simplu pentru omul obişnuit care vrea să savureze în fiecare zi o cafea rafinată. Campania... -
Propaganda si-a marit echipa de Client Service
Începând cu luna iunie, departamentul de Client Service al Propaganda si-a marit echipa cu Ioana Cadîr – Account Director si Codruta Pîrvuletu – Account Manager. Ioana Cadîr are peste cinci ani de experienta... -
AdVenture a semnat campania Batranete frumoasa
AdVenture a realizat campania "Batranete frumoasa" care face parte din amplul proiect "Voluntari – Ambasadori ai schimbarii", initiat de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si sprijinit de Fundatia Vodafone Romania."Batranete frumoasa" este... -
Maggi a lansat campania Pentru o viata echilibrata
În prezent, nu mai este suficient doar sa mâncam corect, avem nevoie de o alimentatie echilibrata si o activitate fizica regulata. Acestea contribuie foarte mult nu numai la felul în care aratam, dar si la felul în care ne simtim.... -
Agentia DRAFTFCB a primit certificarea Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001
Agentia de publicitate DRAFTFCB a primit certificarea SR EN ISO 9001:2008 in urma implementarii, incepand din luna aprilie, a Sistemului de Management al Calitatii. Certificarea este un garant al calitatii serviciilor si al competitivitatii preturilor... -
Batranete frumoasa - o campanie Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si Fundatia Vodafone
Fundaţia Principesa Margareta a României în parteneriat cu Fundaţia Vodafone România lansează campania "Bătrâneţe frumoasă", prima campanie naţională de strângere de fonduri în beneficiul vârstnicilor şi...