- Stiri
-
Wembley, un nou design si un parteneriat cu Schweppes
La finalul unui an în cursul caruia a câstigat numeroase premii internationale pentru calitatea sa, Wembley London Dry Gin, cel mai apreciat gin de pe piata româneasca, se relanseaza într-un nou ambalaj care poarta semnatura unor... -
Interactions a urcat pe podiumul Internetics 2009
Interactions a obtinut trei mari reusite pe scena Internetics 2009. A ocupat locul III in concursul pentru "Agentia Anului". De asemenea, a obtinut unul dintre cele doua trofee de argint (dealtfel singurele oferite) la categoria "Campanii Interactive",... -
Mediaedge:cia (MEC) Romania a castigat contul de media al Sandoz Romania
Mediaedge:cia a fost desemnata, in urma unui pitch local, agentia care va gestiona contul de media al Sandoz Romania, companie parte a grupului Novartis.Pe parcursul licitatiei, MEC a demonstrat abilitati de leadership, in special in optimizarea... -
BrandTailors a revitalizat imaginea Fulga
BrandTailors, compania de strategie si design de brand, a dus la bun sfârsit provocarea lansata în urma cu doua luni de catre Albalact: revitalizarea design-ului de ambalaj pentru gama de iaurturi Fulga.Ca în orice alt proiect dezvoltat... -
Coca-Cola HBC Romania a castigat 3 premii Aur la Spotlight Awards 2009
Coca-Cola HBC Romania a obtinut trei premii Aur si un premiu Bronz in cadrul Spotlight Awards 2009, competitie de materiale de comunicare print, video si web organizata de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Proiectele de comunicare interna... -
11 noiembrie, Noaptea Internetics
Pe 11 noiembrie are loc "Noaptea Internetics", eveniment dedicat discutiilor despre industria de MARCOM, publicitatii online si networkingului. Internetics 2009, festival de branding, marketing si advertising online gazduieste în noaptea de 11 spre... -
Patru ani de Invent Media pe piata publicitatii indoor din Romania
Invent Media, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii indoor din Romania, implineste 4 ani luna aceasta. "Pot spune ca sunt 4 ani de continua dezvoltare, 4 ani de realizari, 4 ani in care am invatat sa fim mai buni, mai... -
Advice Students a lansat al treilea numar Advertise.IN
Advice Students a lansat online cel de-al treilea număr al revistei cu şi despre publicitate Advertise.IN. Acest număr face parte din etapa de post-proiect Plant your Brand - şcoala naţională de vară eco-publicitară organizată de asociaţie... -
Mediaedge:cia Romania comunica pentru contul de media al Chevron
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata, in urma unei evaluari locale, agentia de comunicare pentru contul de media al Chevron Romania, reprezentant in Romania a Chevron Corp, care reprezinta una din cele mai mari companii de energie integrata din... -
Nestle si Interactions au lansat in mediul online Clubul Maggi
Interactions a lansat impreuna cu Nestle Clubul Maggi, dedicat celor care au in comun pasiunea pentru gatit. Membrii au acces la continut si promotii exclusive, au posibilitatea sa interactioneze pe teme culinare si sa castige premii. La doar cateva zile... -
BrandTailors a creat ambalajul pentru Salam de Sibiu de la Caroli Foods
BrandTailors a realizat ambalajul pentru Salamul de Sibiu, produs de Caroli Foods. Pentru echipa BrandTailors acest ambalaj reprezinta al 3-lea proiect dezvoltat pentru compania Caroli Foods, informeaza un comunicat de presa al companiei.Dupa un an... -
243 de lucrari isi disputa trofeele Internetics 2009
Cea de-a noua editie Internetics a strâns peste 240 de lucrari sub umbrela celor trei categorii principale de concurs - "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", "Best use of" si "Campanii interactive". Perioada de înscrieri a... -
Ogilvy Group a lansat OgilvyEarth
Ogilvy Group România a anuntat lansarea unei noi specializări, unice pe piaţa locală de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a susţine companiile din România în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe... -
Sister a semnat noua campanie de imagine pentru Bucegi
Sister&Co. a semnat o noua campanie de imagine pentru Bucegi, de aceasta data aducand un aer complet nou, national, deosebit de peisajul categoriei, pentru brand."Bucegi a fost aproape de consumatorii sai inca din 1984, si a evoluat alaturi de ei.... -
Cocoon Bucharest si Farmec Cluj - parteneriat pentru relansarea AslaVital
Cocoon Bucharest, companie specializată în consultanţă de brand şi soluţii de design, este autoarea conceptului creativ al campaniei de relansare a noii game de produse cosmetice AslaVital.Sub deviza "Aslavital - Cheia frumuseţii tale!",...