- Arhiva Stiri speciale
-
Oferta promotionala co-branded Garanti Bank si Kiwi Finance - pana la 31 ianuarie 2012
Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare bănci din România, si Kiwi Finance, lider pe piata autohtonă de brokeraj bancar, prelungesc campania de vânzare a produselor de creditare garantate cu ipotecă, până la 31... -
Cei 5 castigatori ai celei de-a doua editii a programului Bursele Cosmote
Numărul studenţilor susţinuţi prin intermediul programului Bursele COSMOTE s-a dublat anul acesta, ca urmare a încheierii etapei de evaluare a celei de-a doua ediţii a programului de responsabilitate socială lansat în 2010. Astfel, 5... -
Mediaedge:cia Romania a castigat contul de media al FRoSTA
Mediaedge:cia a fost desemnata, in urma unei licitatii agentia care va gestiona contul de media al companiei FRoSTA, lider de piata pe segmentul produselor din peste inghetat din Polonia. Pentru brandul Golden Fish Fingers, Mediaedge:cia ofera servicii... -
Un milion de dolari in campania de strangere de fonduri United Way
Dupa cinci ani de la infiintare, Fundatia United Way Romania, membru acreditat al United Way Worldwide, a reusit sa stranga, cu ajutorul companiilor partenere si a angajatilor lor, suma de peste 1 milion de dolari. In campania de strangere de fonduri,... -
Monica Dumitriu, cel mai tanar Chartered Marketer din Romania
Monica Dumitriu, Brand Consultant-ul BrandTailors a primit din partea Chartered Institute of Marketing distinctia de Chartered Marketer. Aceasta titulatura este cu atât mai valoroasa cu cât Monica este cel mai tânar român care o... -
Campaniile Ogilvy, recunoscute la Internetics
In cadrul celei de a noua editii a festivalului Internetics - festival de branding, marketing si advertising online din Romania - campaniile Ogilvy au fost recunoscute si rasplatite de juriul format din specialisti de branding, marketing si... -
Deloitte: Consumul ar putea creste modest in sezonul sarbatorilor de iarna din acest an
Cheltuielile românilor de sărbători (incluzând cumpărăturile de cadouri, produse alimentare şi băuturi şi activităţi de divertisment) ar putea creşte moderat în sezonul sărbătorilor de iarnă din acest an (+0,2%), în... -
Ogilvy - al doilea an de promovare pentru Anim`est
Pentru al doilea an consecutiv, Ogilvy semnează cu originalitate campania de promovare a Festivalului International de Film de Animatie, Anim’est, care va avea loc între 2 si 11 octombrie în Bucuresti."It’s gonna shake your... -
Graffiti BBDO, agentia anului la ADOR 2009
Graffiti BBDO a dominat scena ADOR-ului. Cu un total de 13 premii câştigate - din care trei trofee de aur, şapte de argint şi trei de bronz - şi 10 lucrări shortlistate, Graffiti BBDO a obţinut cel mai mare punctaj, fiind desemnată agenţia... -
Romanian PR Week 2009, Bucuresti, 29 septembrie - 1 octombrie 2009
In perioada 29 septembrie - 1 octombrie se va desfasura la Palatul Parlamentului cea de-a saptea editie a Romanian PR Week. Evenimentul reuneste Congresul International PR Week, PR Award Gala Night si un training tematic de o zi.Pornind de la convingerea... -
Propaganda a castigat contul de media pentru Plus
Propaganda a fost desemnată căştigătoare în urma licitaţiei organizată de Plus în luna iulie pentru contul de media. La licitaţie au mai participat agenţiile: Universal McCann şi Mediaedge:Cia. "Suntem fericiţi să lucrăm... -
Ciocolata si produsele de curatenie - crestere in primele sase luni din 2009
Cercetarea GfK Romania care monitorizeaza consumul casnic in gospodarii arata ca, dupa o crestere a acestuia cu 22 de procente pana la jumatatea anului 2008, se remarca o crestere diminuata – de numai 17% in moneda nationala pentru primele sase...